Testers gezocht voor het vernieuwde TV Anywhere!

Testers gezocht voor het vernieuwde TV Anywhere!

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

79 reacties

Reputatie 7
Badge

@rien23, ik zie jouw registratie niet in de lijst staan. Stuur mij even een privebericht met jouw e-mailadres en of je op iOS of Android wilt testen. Dan voeg ik je op deze manier toe.

Reputatie 2

@Danielson ik heb je gewoon toegevoegd hoor ;-)

Super !!!! mijn dank is groot :) 

Reputatie 1

Yes, aangemeld. Kreeg direct de link om me aan te melden! 

Reputatie 4

Zojuist aangemeld voor Android en iOS. :)

Reputatie 2

Hoop dat er nog een plekje is, heb me ook aangemeld ^^.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi allemaal! De groep wordt lekker groot nu, superleuk! 😁👍 Ik heb jullie toegang verleend tot het subforum, veel plezier met testen!

Ik heb mij ook aangemeld wil het ook wel testen, hoop dat het ook voor apple tv wordt aangepast.

Ik heb me gisteravond ook aangemeld maar ik heb nog geen mail ontvangen. Gelukkig ben ik heel geduldig 🙂. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @m4rt1n0 en @jrin, wat leuk dat jullie je ook als testers hebben aangemeld! Ik heb jullie toegang verleend, zo kunnen jullie gelijk een kijkje nemen in het speciale subforum: Vernieuwde TV Anywhere. Log wel eerst opnieuw in. Veel plezier met testen! 😁

Reputatie 1

Heb me vanmorgen ook aangemeld, heb de App nog niet ontvangen, kan ook nog niet in het subforum.

Hi @m4rt1n0 en @jrin, wat leuk dat jullie je ook als testers hebben aangemeld! Ik heb jullie toegang verleend, zo kunnen jullie gelijk een kijkje nemen in het speciale subforum: Vernieuwde TV Anywhere. Log wel eerst opnieuw in. Veel plezier met testen! 😁

Dankjewel! Ik kan in het subforum. Ik heb alleen nog geen mail van Testflight gekregen. Klopt dat?

Reputatie 1

Ik heb me aangemeld en wil graag toegang hebben tot het subforum.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Marcelloo, wat tof dat jij je ook aangemeld hebt! Ik heb je direct toegang verleend tot het subforum. Geniet van de vernieuwde app en veel plezier met testen! 😁👍

Reputatie 3

Hallo, 

Kan ik een tweede inlog krijgen? Ik heb het nu ip de telefoon staan (werkt perfect!) en wil het ook graag op mijn tablet proberen.

 

Thanx,

Paul.

Reputatie 7
Badge +16

@paulklaverstijn Wat @soepkip67 aangeeft klopt helemaal. Wanneer je één besturingssysteem gebruikt op de telefoon en tablet (Android of iOS) kun je dezelfde Testflight link gebruiken.

Indien dit niet lukt, dan ga ik er zo snel mogelijk achteraan voor je! Veel plezier met testen! 😄

Reputatie 3

Hallo @Jason 

 

Ik heb dezelfde link gebruikt als bij .mijn telefoon. Er wordt aangegeven dat deze al is gebruikt. Helaas dus.

Reputatie 1

Vanmiddag mij via de link aangemeld.

Ben nog in afwachting van de Testflight link en toegang tot het forum.

Lijkt mij leuk om een bijdrage te leveren aan de vernieuwde app

Reputatie 4

Wel jammer dat we cloud opnemen en geplande opnames niet kunnen testen via de app. Wordt dit nog mogelijk gemaakt?

Reputatie 7
Badge +7

Wel jammer dat we cloud opnemen en geplande opnames niet kunnen testen via de app. Wordt dit nog mogelijk gemaakt?

 

Het klopt inderdaad dat de opnamefunctie alleen werkt met cloud opnemen. Als je nog niet over bent gezet naar T-Mobile TV dan zal deze optie inderdaad niet werken (gebruikers die ook meedoen met de TVX test hebben deze optie wel).

 

Reputatie 1

Als tester nieuwe app ondertussen geïnstalleerd, maar nog geen toegang tot het forum.

Reputatie 7

Hi @hander, je was me net voor, je zou nu toegang moeten hebben! :slight_smile:

Hi, test app via firebase geïnstalleerd ziet er zeker stuk beter uit. Maar net als een aantal anderen hier boven lukt het mij ook niet om in het subforum te komen.

Kan iemand mij daar mee helpen?

Thanks Walter

Reputatie 2

Hey,

Ik heb ondertussen wel toegang tot het subforum, maar nog geen app invite gekregen. Kan dit kloppen?

Reputatie 3

@Ginny Andoid 7.1.1

Reputatie 1

Hi @hander, je was me net voor, je zou nu toegang moeten hebben! 

Dat klopt. Ik heb nu toegang.