Beantwoord

TV Anywhere op Smart TV

  • 9 October 2018
  • 31 reacties
  • 8314 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 1
Als de app via de instellingen de optie had om de scherm te draaien was de probleem opgelost, dat zou niet zo veel werk zijn toch?
Reputatie 1
Hellas geen fysio. Jammer dat Android tv OS niet ondersteund wordt. Misschien in de toekomst?
Reputatie 7
Hey @LeXuZ die kromme nek lijkt me geen pretje, hopelijk heb je een Fysio in je zorgpakket?😁Vooralsnog bieden we alleen een TV Anywhere versie voor iOS en de reguliere Android. In het topic dat Brian aankaart, zie je de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen van TV Anywhere.
Reputatie 1
Is er toevallig een app dat werkt op Android tv OS? Net anders dan Android en de Android app werkt maar half op mijn Android tv. Beeld is niet op landschap en ik krijg een kromme nek😂
Reputatie 7
Hoi @Geert18,

Tof dat je live TV op je TV wilt kijken. Ik begrijp dat je een TV abonnement van Thuis hebt? In dat geval is de beste manier om een TV Box op je TV aan te sluiten. Op die manier beschik je over ons totale aanbod TV zenders met de allerbeste kwaliteit. De TV app is gericht op kleinere, mobiele schermen. Voor € 5,- per maand heb je al een TV Box van ons! Laat je het mij weten als ik iets voor je kan betekenen?
Reputatie 7
Hi Geert, op dit moment is er nog niets bekend over ondersteuning voor de Samsung Smart TV maar we hebben deze week wel de desktop versie gelanceerd! In dit topic vind je meer informatie. Veel kijkplezier! 🙂

Reageer