Beantwoord

TV box omruilen voor Mediabox

  • 28 November 2023
  • 70 reacties
  • 1734 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Schijnbaar heb ik mijn abonnement voor Odido een maand te vroeg afgesloten want ik heb de TV-box ipv de mediabox (die toch heel wat meer nuttige toepassingen heeft). Bij de toelichting over de mediabox staat bij de FAQ: 

Kan ik als bestaande klant mijn TV Box omwisselen voor de nieuwe Mediabox?

Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.

Ik wil mijn TV box omruilen voor de Mediabox. Hoe pak ik dat aan?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 29 November 2023, 11:40

Bekijk origineel

70 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Egreen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Geen zorgen, ik heb je huidige Tv box omgewisseld voor de Mediabox! Zorg wel dat je huidige Tv box optijd wordt teruggestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 

Zou u dit voor mij met klantnummer XWT56831 Ook willen doen?

De huidige box werkt zeer traag en blijft lang vasthangen voor hij opstart. De TV app op de LG is niet te openen nadat een andere app geopend is. Ik kan nu niet op hetzelfde apparaat Netflix en tv kijken.

Reputatie 7
Badge +1

Het probleem met de LG app is al lang bekend, een simpele oplossing is om de tv een paar seconden helemaal uit te schakelen en daarna weer aan, en vervolgens de app op te starten met een quik acess toets op de afstandsbediening van de tv.

Dat het al lang bekend is weet ik. In en uitschakelen is geen optie om meer dan 10 keer per dag te doen bij een Oled TV van €2000,- aangezien dit schadelijk voor de tv kan zijn. Daarnaast betaal ik voor een box die niet goed werkt.

Reputatie 1

Hi @Egreen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Geen zorgen, ik heb je huidige Tv box omgewisseld voor de Mediabox! Zorg wel dat je huidige Tv box optijd wordt teruggestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 

Even een vraag, ik wil mijn tv box ook omruilen maar ik betaal niets voor mijn box. Als ik hem laat omruilen, moet ik dan wel betalen? 
de box is traag en reageert jammer genoeg alleen in direct zicht, hij moet in beeld liggen . Ook verbruikt hij veel meer dan de media box las ik.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Wou987, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Op dit moment kunnen we niet alle klanten direct gaan swappen door onze voorraad. Volgende week hebben we hier meer inzicht op, zou je dan opnieuw aan de bel willen trekken? Thanks.

 

Hi @ColinD, goede vraag. De oude actie zal dan inderdaad komen te vervallen.   

Hallo Tommie,

Ik zie dat je via mijn Odido ook aan moet kunnen geven dat je de nieuwe mediabox wilt. Ik wil echter niet een extra box, maar de huidige tv box omruilen voor de nieuwe mediabox (zodat ik weer, net zoals bij de vorige provider, via de mediabox naar apps als bijvoorbeeld Netflix kan). Dat dit niet ging bij Odido vond ik altijd al een stap terug, dus als dit nu met de nieuwe mediabox opgelost kan worden zou dit heel fijn zijn.

Ik hoor het graag van je hoe ik de huidige tv box kan omruilen voor de nieuwe mediabox.

 

Hallo, 

Wil de mediabox omruilen voor een nieuwe dus heb ik de oude nu afgemeld. Helaas kan ik niet meteen een nieuwe aanvragen. Gaat dit nu wel goed? Heeft iemand ervaring met deze procedure of moet ik geduld hebben?

Groet WilenYo

Hallo, 

Wil de mediabox omruilen voor een nieuwe dus heb ik de oude nu afgemeld. Helaas kan ik niet meteen een nieuwe aanvragen. Gaat dit nu wel goed? Heeft iemand ervaring met deze procedure of moet ik geduld hebben?

Groet WilenYo

Schijnbaar heb ik mijn abonnement voor Odido een maand te vroeg afgesloten want ik heb de TV-box ipv de mediabox (die toch heel wat meer nuttige toepassingen heeft). Bij de toelichting over de mediabox staat bij de FAQ: 

Kan ik als bestaande klant mijn TV Box omwisselen voor de nieuwe Mediabox?

Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.

Ik wil mijn TV box omruilen voor de Mediabox. Hoe pak ik dat aan?

Hi @Tommie van Odido, net zoals Egreen heb ook ik twee weken terug Odido afgesloten. Nu zou ik ook graag mijn TV box willen omruilen voor de mediabox in plaats van een extra bij te bestellen of mijn oude eerst af te melden voordat de nieuwe arriveert - zou jij hiermee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Sprundel79, ik heb je TV Box omgeruild voor een Mediabox. Je ontvangt hier zo direct een bericht over.

 

Hi @WilenYo, ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je het al geregeld had met onze klantenservice. Veel kijkplezier alvast!

 

Hey @QVerhulsdonk, welkom op onze Community! Ik heb dit ook voor jou in orde gemaakt. Ook jij zult hier zo meteen een bericht over ontvangen.

 

Ook wij zouden graag onze TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. @Tommie van Odido zou je dit voor ons ook willen regelen?

Reputatie 1

@Tommie van Odido onlangs proberen contact te leggen met jou op de verkeerde manier 😅.

maar hier ook graag omruilen, die Tvbox van mij zit nog nieuw in de doos.

@Tommie van Odido

Misschien moet er ook nog vermeld worden dat er nog foutjes (bugs) in de nieuwe tv box zit.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Komadi en @fibigod Op dit moment moet ik jullie spijtig genoeg teleurstellen: het is nu eventjes technisch niet mogelijk om de nieuwe Mediabox te leveren. We houden dit scherp in de gaten en proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Houd er alsjeblieft rekening mee dat dit wel een paar kalenderdagen kan gaan duren. Bedankt voor het begrip!

Reputatie 1

Ik las dat ze weer beschikbaar waren :-)@Tommie van Odido @Jason van Odido .

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @fibigod, ik zie dat je nog geen actief abonnement hebt. Daarom kunnen wij je TV Box nog niet opzeggen. Zodra je abonnement actief is, kunnen we dit in orde maken! Groetjes, Ishana

Schijnbaar heb ik mijn abonnement voor Odido een maand te vroeg afgesloten want ik heb de TV-box ipv de mediabox (die toch heel wat meer nuttige toepassingen heeft). Bij de toelichting over de mediabox staat bij de FAQ: 

Kan ik als bestaande klant mijn TV Box omwisselen voor de nieuwe Mediabox?

Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.

Ik wil mijn TV box omruilen voor de Mediabox. Hoe pak ik dat aan?

Hey @Sprundel79, ik heb je TV Box omgeruild voor een Mediabox. Je ontvangt hier zo direct een bericht over.

 

Hi @WilenYo, ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je het al geregeld had met onze klantenservice. Veel kijkplezier alvast!

 

Hey @QVerhulsdonk, welkom op onze Community! Ik heb dit ook voor jou in orde gemaakt. Ook jij zult hier zo meteen een bericht over ontvangen.

Hallo,

Ik heb nog 2 tv boxen uit de oertijd met Vodafone erop. Eentje heeft de laatste tijd toch wel vaak kuren. Vaak moet ik hem resetten om hem weer werkend te krijgen. Daar heb ik nu toch wel genoeg van. Kan ik ze swappen voor nieuwe mediaboxen? ( Zonder omwegen aub ).

Mvg, Rodney

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rodneylexis, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je direct twee Mediaboxen opgestuurd. Wat mij ook op is gevallen is dat je nog een oud modem hebt. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een nieuwe T-54. Je huidige wifipunten zullen alleen niet in combinatie werken met de T-54. Deze zal ik dan moeten opzeggen en zodra alles verwerkt is in het systeem kun je later één of twee nieuwe wifipunten bestellen in Mijn Odido. Zal ik dit ook voor je in gang zetten? 

Hoi Tommie,

Dat is helemaal top! Bedankt voor de goede service. Zet het maar in gang. Dan ben ik weer helemaal up to date.

Gr,Rodney

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je snelle reactie @rodneylexis. Ik heb alles voor je in gang gezet. Je zult hier zo een bericht over ontvangen. Het Huawei modem hoeven we niet meer terug, de wifipunten nog wel. In de e-mail staat een werkinstructie over hoe je het apparatuur kan retourneren! 

Super! Dank je wel.

Hi @Egreen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Geen zorgen, ik heb je huidige Tv box omgewisseld voor de Mediabox! Zorg wel dat je huidige Tv box optijd wordt teruggestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 

Beste Tommie, Wij hebben een eeuwigheid moeten wachten op de aanleg van de glasvezelkabel voordat eindelijk de aansluiting gerealiseerd kon worden. Nu hebben wij de “oude” tv box ontvangen en krijg ik van je collega van de klantenservice te horen dat die nieuwe mediabox pas een week beschikbaar is en pas 2e kwartaal '24 weer te leveren is.

Ik lees hier echter al commentaren van meer dan 14 dagen geleden op die mediabox. Wordt ik hier voorgelogen of wat?

Want er is mij door de verkoper een Mediabox toegezegd om ook Netflix te kunnen kijken via de box.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Erik van Vuren, welkom op onze Community!

Dat klopt wel, we hebben namelijk een beperkte voorraad van de nieuwe Mediabox. Toch is het me gelukt om er één op te sturen naar jou. Je ontvangt hier zo een bericht over, daar staat ook in hoe je de TV Box retour stuurt. Alvast veel kijkplezier. 

Al hoeft wijn voor mij niet, top dat je het hebt kunnen fixen!!

Reageer