Beantwoord

TV box omruilen voor Mediabox

  • 28 November 2023
  • 70 reacties
  • 1776 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Schijnbaar heb ik mijn abonnement voor Odido een maand te vroeg afgesloten want ik heb de TV-box ipv de mediabox (die toch heel wat meer nuttige toepassingen heeft). Bij de toelichting over de mediabox staat bij de FAQ: 

Kan ik als bestaande klant mijn TV Box omwisselen voor de nieuwe Mediabox?

Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.

Ik wil mijn TV box omruilen voor de Mediabox. Hoe pak ik dat aan?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 29 November 2023, 11:40

Bekijk origineel

70 reacties

Hi @B16f15h, dit is zeker mogelijk! Ik heb gelijk een nieuwe Mediabox naar je toe gestuurd. Zodra deze onderweg is ontvang je een track-en-trace code van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Box mag je weer retour sturen naar ons, hier ontvang een e-mail van met de retour instructies. Op dit moment ontvang je een korting waarbij je de eerste 6 maanden €2,50 korting krijgt op de TV Box. Deze korting komt te vervallen, maar ik heb dit nu in één keer voor je vergoed door een vergoeding aan te maken van €15. Dit wordt met jouw volgende factuur verrekend en hier krijg je ook een e-mail van ter bevestiging! 

Top, hartelijk dank!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Stargazer6466 & @pwvliet, dat kan zeker! 

Ik heb jullie huidige TV Box omgeruild voor de nieuwe Mediabox. Omdat jullie huidige acties nog geldig zijn, zijn deze nog steeds actief. Ik wens jullie alvast veel kijkplezier. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @alen01, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb de TV Box omgeruild voor de Mediabox! Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over, zodra de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier, 

Reputatie 7
Badge +6

@pvh23 Ik heb het even getest met mijn draadloze oortjes en het werkt. Je kunt ervan uitgaan dat dat ook geldt voor gehoorapparaten die Bluetooth ondersteunen. Op dat moment stopt wel het geluid via de TV.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Melvinius, ook voor jou is de omwisseling geregeld! Zodra de nieuwe Mediaboxen onderweg zijn, krijg je een e-mail van DHL met een track-en-trace code zodat je het pakket kan volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met retourinstructies zodat je de oude TV Boxen weer retour kan sturen. Ik wens je veel kijkplezier toe! 😄

@pvh23 Er bestaan ook apparaten om de geluidstroom uit het HDMI signaal te halen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wellicht iets om naar te kijken. Dan ben je niet afhankelijk van de de gebruikte mediabox. Bijvoorbeeld zoiets:

https://tweakers.net/pricewatch/1369430/delock-hdmi-audio-extractor-4k.html

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pvh23, de Bluetooth-verbinding is ervoor bedoel om de Bluetooth afstandsbediening te koppelen, voor zover ik lees. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Egreen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Geen zorgen, ik heb je huidige Tv box omgewisseld voor de Mediabox! Zorg wel dat je huidige Tv box optijd wordt teruggestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 

Reputatie 1

Afgelopen vrijdag ben ik ook aangesloten, wel nog met de oude tv-box.

Kan deze ook omgeruild worden voor het nieuwe type?

Hoi,

Je moet hiervoor een van de moderatoren aanspreken. Ik ben gewoon klant die als eerste deze topic gestart is. Ik kan je niet verder helpen. 

Mvg, 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @fibigod, logische vraag die je stelt, geen zorgen wij zien je graag van je korting genieten! Tijdens een bestelling kunnen wij geen toevoegingen- maken of iets omruilen aan je bestelling. Echter, het omruilen van een TV Box heeft geen enkel effect op de korting die wij je graag geven.

Daarom komt dit helemaal goed en ik zou met een gerust hart van een mooie kerst en een goed Nieuwjaar genieten! 😃

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MoniqueYvette, geen zorgen daar hoef je helemaal niks voor te doen, ik maak het namelijk meteen voor je in orde! Ik zorg ervoor dat er snel een nieuwe Mediabox toegestuurd wordt en zodra ‘ie onderweg is ontvang je een DHL Track & Trace code. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rodneylexis, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je direct twee Mediaboxen opgestuurd. Wat mij ook op is gevallen is dat je nog een oud modem hebt. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een nieuwe T-54. Je huidige wifipunten zullen alleen niet in combinatie werken met de T-54. Deze zal ik dan moeten opzeggen en zodra alles verwerkt is in het systeem kun je later één of twee nieuwe wifipunten bestellen in Mijn Odido. Zal ik dit ook voor je in gang zetten? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Erik van Vuren, welkom op onze Community!

Dat klopt wel, we hebben namelijk een beperkte voorraad van de nieuwe Mediabox. Toch is het me gelukt om er één op te sturen naar jou. Je ontvangt hier zo een bericht over, daar staat ook in hoe je de TV Box retour stuurt. Alvast veel kijkplezier. 

Reputatie 6
Badge +2

@Bas0502 @Hardstylerr Besteld! De Mediabox komt snel jullie kant op. Geniet er van! 😀

Ik heb het inmiddels maar met een kabel naar het modem gedaan. Bedankt voor de reacties! 

Al hoeft wijn voor mij niet, top dat je het hebt kunnen fixen!!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Joehoe1234, ik heb het meteen voor je omgewisseld! Je Mediabox komt zo snel mogelijk jouw kant op! Groetjes, Ishana

Super! Dank je wel.

@Nora van Odido, Hi Nora,

Ik ben vandaag aangesloten met een oude TV box. Ik zie dat jij deze kan omruilen naar een mediabox. Ik zou graag een mediabox ontvangen en mijn huidige kortingsacties behouden. Bedankt alvast

Reputatie 7
Badge +8

Hi @RiekieMartin, ik heb een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail. Straks kun je ook hier lekker van genieten. Veel kijkplezier alvast! 😊

Reputatie 7
Badge +4

Dat komt voor de bakker @Joris29, ik zorg ervoor dat er snel een nieuwe Mediabox jouw kant op komt! Ook zorg ik ervoor dat je gewoon kan blijven genieten van je kortingen. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Hoi kom ik in contact met een moderator? Ik kan mijn sonos niet koppelen en begrijp dat zij een push bericht kunnnen sturen met een update??

Afgelopen vrijdag ben ik ook aangesloten, wel nog met de oude tv-box.

Kan deze ook omgeruild worden voor het nieuwe type?

Reputatie 1

Ook ik heb blijkbaar als nieuwe klant  de "nieuwe mediabox” net gemist.
Graag zou ook ik in aanmerking willen komen voor deze nieuwe box.

Is dat ook voor mij te regelen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Sprundel79, ik heb je TV Box omgeruild voor een Mediabox. Je ontvangt hier zo direct een bericht over.

 

Hi @WilenYo, ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je het al geregeld had met onze klantenservice. Veel kijkplezier alvast!

 

Hey @QVerhulsdonk, welkom op onze Community! Ik heb dit ook voor jou in orde gemaakt. Ook jij zult hier zo meteen een bericht over ontvangen.

 

Reageer