Beantwoord

TV box omruilen voor Mediabox

  • 28 November 2023
  • 70 reacties
  • 1889 Bekeken


Toon eerste reactie

70 reacties

Hi @Egreen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Geen zorgen, ik heb je huidige Tv box omgewisseld voor de Mediabox! Zorg wel dat je huidige Tv box optijd wordt teruggestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 

Hoi Tommie,

Ik ben slechthorend en heb een audiokastje voor koppelen op div. mediaboxen, soundbars, tv’s ed. Echter heeft deze enkel een optische kabel voor de audio en dit zit niet op de TV box en ook niet op de nieuwe mediabox van Odido.

Wel kan ik mijn hoorapparaten via bluetooth verbinden, dus mijn vraag is,

De bluetooth wat op de nieuwe mediabox zit, is dit enkel voor de afstandbediening of zou ik mijn apparaten daarop kunnen koppelen? 

 

Reputatie 7
Badge +8

@WvTienen Yes, je behoudt dezelfde kortingen en krijgt dan de Mediabox voor in de plaats! 😊 Ik heb de TV Box voor je omgewisseld voor een Mediabox. Je ontvangt deze zo snel mogelijk in huis! 

Reputatie 1

Ook ik heb blijkbaar net te vroeg mijn abonnement in laten gaan en zou de oude tv-box erg graag in willen ruilen voor zo'n nieuwe mediabox.

 

Is dit mogelijk met behoud van mijn huidige kortingen?

Hi @Melvinius, ook voor jou is de omwisseling geregeld! Zodra de nieuwe Mediaboxen onderweg zijn, krijg je een e-mail van DHL met een track-en-trace code zodat je het pakket kan volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met retourinstructies zodat je de oude TV Boxen weer retour kan sturen. Ik wens je veel kijkplezier toe! 😄

Bedankt!

Reputatie 1

Hi @psie, welkom op onze Community.

Dat is zeker mogelijk. Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bericht over. Daar staan ook de instructies in hoe je het apparatuur weer retour stuurt. Alvast veel kijkplezier! 😎

@Tommie van Odido 

Dankjewel

Reputatie 7
Badge +9

Hi @psie, welkom op onze Community.

Dat is zeker mogelijk. Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bericht over. Daar staan ook de instructies in hoe je het apparatuur weer retour stuurt. Alvast veel kijkplezier! 😎

Reputatie 1

Ook ik heb blijkbaar als nieuwe klant  de "nieuwe mediabox” net gemist.
Graag zou ook ik in aanmerking willen komen voor deze nieuwe box.

Is dat ook voor mij te regelen?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Melvinius, ook voor jou is de omwisseling geregeld! Zodra de nieuwe Mediaboxen onderweg zijn, krijg je een e-mail van DHL met een track-en-trace code zodat je het pakket kan volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met retourinstructies zodat je de oude TV Boxen weer retour kan sturen. Ik wens je veel kijkplezier toe! 😄

Ik heb mijn abonnement ook net te vroeg afgesloten om de nieuwe mediaboxen te ontvangen. Zouden die van mij ook omgeruild kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Twan.mathijssen, dat is absoluut mogelijk en ik regel het heel graag voor je! Ik ga meteen aan de slag en ik zal je snel een automatische e-mail ter bevestiging sturen. Voor de huidige TV Box krijg je een DHL QR code per email waarmee je de TV Box gratis kan terugsturen.

Ik wens je erg veel kijkplezier met de Mediabox en een heel mooi 2024 toe! 😃

Ik zou ook graag mijn tv box willen omruilen voor een nieuwe mediabox als dit mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @johnkeent, dat regel ik met veel genoegen voor je! Excuus dat je bericht initieel door de vingers is geglipt. Inmiddels heb ik gereageerd in het topic dat je hiervoor hebt opgericht, namelijk: tv box omruilen voor nieuwe mediabox. 

Je verlate kerstcadeau komt er snel aan, ik wens je nog heel veel plezier toe met de feestdagen! 😃

Ook ik zou graag mijn tv box omruilen voor een nieuwe mediabox.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Karina1960, ik zie dat onze berichten elkaar gekruist hebben maar ook jou voorzie ik graag van een gloednieuwe Mediabox! Zoals ik aangeef kunnen wij geen aanpassingen doen aan een lopende bestelling. Zodra de installatiemonteur van Guidion langs is geweest en je verbinding werkend heeft gemeld is de bestelling voltooid en kunnen wij de TV Boxen voor je omwisselen.

Omdat rond de dagen van je installatie de vaste moderatoren afwezig zijn raad ik je graag aan om een bericht te plaatsen in dit topic. Vervolgens helpt een roterende moderator je heel graag aan de nieuwe Mediabox.

Ook jou wil ik alvast een fijne kerst en een mooi Nieuwjaar toewensen! 😄

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @fibigod, logische vraag die je stelt, geen zorgen wij zien je graag van je korting genieten! Tijdens een bestelling kunnen wij geen toevoegingen- maken of iets omruilen aan je bestelling. Echter, het omruilen van een TV Box heeft geen enkel effect op de korting die wij je graag geven.

Daarom komt dit helemaal goed en ik zou met een gerust hart van een mooie kerst en een goed Nieuwjaar genieten! 😃

Hoi @Stargazer6466 & @pwvliet, dat kan zeker! 

Ik heb jullie huidige TV Box omgeruild voor de nieuwe Mediabox. Omdat jullie huidige acties nog geldig zijn, zijn deze nog steeds actief. Ik wens jullie alvast veel kijkplezier. 

Hallo,

zou U bij ons ook de tv boxen kunnen omruilen.
Vandaag 22-12-2023 het installatiepakket ontvangen en helaas zaten daar nog 2 Amino Aria 7x ontvangers in.

Graag zou ik 2x de nieuwe tv box met android ontvangen aangezien wij daar ook netflix op kunnen kijken en we dan niet moeilijk hoeven te doen met wisselen kijken tv box en tv voor netflix.

Reputatie 1

@Tommie van Odido 

Mijn aansluiting wordt pas 8 januari opgeleverd, daarom kon ik mijn oude type kastje niet omgeruild worden (lijkt mij gewoon een kwestie van omruilen).

Maar loopt op 8 januari mijn overstap actie nog wel van Tweak, of kom ik dan in de problemen als ik het kastje dan pas kan laten omruilen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Stargazer6466 & @pwvliet, dat kan zeker! 

Ik heb jullie huidige TV Box omgeruild voor de nieuwe Mediabox. Omdat jullie huidige acties nog geldig zijn, zijn deze nog steeds actief. Ik wens jullie alvast veel kijkplezier. 

Ook wij hebben de oude tv-box ontvangen net voor de Mediabox uitkwam.

Als het mogelijk is zou ik die ook met behoud van de korting willen omruilen :-)

Hallo @Tommie van Odido

Mocht de voorraad het toelaten dan zouden wij ook graag de TV Box willen laten omruilen voor de nieuwe Mediabox, als we daarbij tenminste de 10 maanden welkomstkorting (op internet, TV en de 1e box) kunnen behouden.

Onze (eind maart bestelde) glasvezelaansluiting is afgelopen maandag actief geworden.

Al hoeft wijn voor mij niet, top dat je het hebt kunnen fixen!!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Erik van Vuren, welkom op onze Community!

Dat klopt wel, we hebben namelijk een beperkte voorraad van de nieuwe Mediabox. Toch is het me gelukt om er één op te sturen naar jou. Je ontvangt hier zo een bericht over, daar staat ook in hoe je de TV Box retour stuurt. Alvast veel kijkplezier. 

Hi @Egreen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Geen zorgen, ik heb je huidige Tv box omgewisseld voor de Mediabox! Zorg wel dat je huidige Tv box optijd wordt teruggestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 

Beste Tommie, Wij hebben een eeuwigheid moeten wachten op de aanleg van de glasvezelkabel voordat eindelijk de aansluiting gerealiseerd kon worden. Nu hebben wij de “oude” tv box ontvangen en krijg ik van je collega van de klantenservice te horen dat die nieuwe mediabox pas een week beschikbaar is en pas 2e kwartaal '24 weer te leveren is.

Ik lees hier echter al commentaren van meer dan 14 dagen geleden op die mediabox. Wordt ik hier voorgelogen of wat?

Want er is mij door de verkoper een Mediabox toegezegd om ook Netflix te kunnen kijken via de box.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Super! Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je snelle reactie @rodneylexis. Ik heb alles voor je in gang gezet. Je zult hier zo een bericht over ontvangen. Het Huawei modem hoeven we niet meer terug, de wifipunten nog wel. In de e-mail staat een werkinstructie over hoe je het apparatuur kan retourneren! 

Reageer