Beantwoord

TV-box registreren

  • 25 October 2018
  • 31 reacties
  • 1875 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 7

Hi @wpripke, dankjewel dat je hier in dit topic jouw verhaal deelt! Ik had echt heel graag gelezen dat dit anders bij je was verlopen. Wat balen dat jij momenteel niet alle zenders in kunt zien. Ik ben gelijk gaan kijken achter de schermen of ik nog iets voor je kan betekenen. Vorige week heeft één van mijn collega's dit verzoek ingediend bij de technische dienst om zo snel mogelijk te verhelpen. De technische dienst kent een verwerkingstijd van enkele dagen en doet hun uiterste best om dit issue te verhelpen. Ik vermoed dat jij deze week nog iets hoort van de technische dienst en geen twee weken hoeft te wachten, aangezien het verzoek voor het vorige weekend is ingediend. Ik duim echt dat hier snel een oplossing voor komt. Zodra je alle zenders weer in kunt zien, geef mij dan een seintje. Dan maak ik namelijk met liefde een vergoeding in orde voor deze periode. Excuses voor het ongemak! 

Ben al jaren bij tmobile na veel problemen afgelopen weken nieuwe tv box ontvangen ,alleen heb ik hier alleen maar 1,2en 3 op na div telefoontjes van een half uur krijg ik nu te horen dat ik 2 weken moet wachten.

In een woord schandalig.

Willem R.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @meijerc,

 

Welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! Supertof dat je klant bent geworden. :smile: We helpen je hier graag met alle zaken omtrent je aansluiting. Ik ben je profiel ingedoken en zie dat de TV dienst inmiddels aangemeld is. Haal zowel jouw modem als de TV Box van de stroom gedurende 20 seconden. Als je daarna bij het registratiescherm komt en je TV Klantnummer en TV pincode invoert, zou de registratie wel moeten lukken.

Zelfde probleem. Kom er niet in terwijl ik de juiste gegevens gebruik want ik kan wel

innde TVAnywhere app. 
 

Reputatie 7
Welkom Thuis, Deisler!

Fijn om te lezen dat je inmiddels TV kunt kijken. Mocht ik je nog met iets kunnen helpen: ik sta voor je klaar!
Is opgelost. 👌

Reageer