Beantwoord

TV-box registreren

  • 25 October 2018
  • 31 reacties
  • 1872 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Gisteren is bij mij het T-Mobile thuispakket geïnstalleerd. De Wi-Fi doet het maar het registeren van de TV-box met mijn klantnummer en wachtwoord lukt niet. Volgens de monteur zou iemand dat op afstand oplossen maar het werkt nog niet. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Sterre 25 October 2018, 17:05

Bekijk origineel

31 reacties

Is opgelost. 👌

Nog steeds niet geholpen, volgens jou zou dit wellicht  deze week opgelost worden ,maar weer niet, net als ik wat vorige week te horen kreeg ,ja het is bijna weekend .nogmaals

Schandalig!!!!! Zo ga je niet met klanten om.  

Willem Ripke.

Reputatie 7

Hi @wpripke, dankjewel dat je hier in dit topic jouw verhaal deelt! Ik had echt heel graag gelezen dat dit anders bij je was verlopen. Wat balen dat jij momenteel niet alle zenders in kunt zien. Ik ben gelijk gaan kijken achter de schermen of ik nog iets voor je kan betekenen. Vorige week heeft één van mijn collega's dit verzoek ingediend bij de technische dienst om zo snel mogelijk te verhelpen. De technische dienst kent een verwerkingstijd van enkele dagen en doet hun uiterste best om dit issue te verhelpen. Ik vermoed dat jij deze week nog iets hoort van de technische dienst en geen twee weken hoeft te wachten, aangezien het verzoek voor het vorige weekend is ingediend. Ik duim echt dat hier snel een oplossing voor komt. Zodra je alle zenders weer in kunt zien, geef mij dan een seintje. Dan maak ik namelijk met liefde een vergoeding in orde voor deze periode. Excuses voor het ongemak! 

Zelfde probleem. Kom er niet in terwijl ik de juiste gegevens gebruik want ik kan wel

innde TVAnywhere app. 
 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @wpripke, sorry dat het nog niet verholpen is! Kun je alsjeblieft de TV Boxen herstarten op de volgende manier?

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. 

Ik heb een collega van de technische dienst aan de mouw getrokken en hij heeft geholpen met de registratie. Zodra je bovenstaande stap uitvoert, zou je vandaag weer alle zenders beschikbaar moeten hebben.

Houd me alsjeblieft op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: we hebben het wederom aan onze kant getest en kunnen ook na de her-registratie nog niet alle zenders zien. Zou je eens willen controleren of de Favorieten niet per ongeluk aanstaan?

Interactieve  TV

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
  • Zie je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier dus ook meteen uitschakelen zodat je weer alle zenders hebt
  • Zie je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit

Indien ook dit niet werkt, sturen we vervangende apparatuur toe. Dat wil zeggen: een Zyxel T-50 modem en twee Aria 610x TV Boxen. Daarmee zal het sowieso verholpen worden.

Wederom alles gedaan volgens jou bericht ,maar nog steeds alleen maar zenders 1,2 en 3 dus er is weer niks veranderd. 

Willem

Weer alles geprobeerd  maar niets helpt. Ik denk dat jullie een fout maken .ik had een tv box met harde schijf en sinds anderhalve week een volgens mij Aria 600x  deze moest volgens jullie vorige week aangemeld worden ,kon volgen jullie medewerker vorige week niet meer ,is dit gebeurt? Anders stuur inderdaad  maar spul wat wel werkt ,ben er zo langzamerhand  wel klaar mee.

Reputatie 7
Welkom Thuis, Deisler!

Fijn om te lezen dat je inmiddels TV kunt kijken. Mocht ik je nog met iets kunnen helpen: ik sta voor je klaar!

?????? 

Wat gaan jullie nu doen?

Heb de box nagekeken is een Amino Aria 610 zou dit betekenen dat deze het gewoon niet doet? Als je nieuwe wilt sturen of kan het zo zijn dat er wat fout gaat bij jullie. Verwacht vandaag een oplossing  voor mijn probleem,en antwoord  wat het vervolg is . Gr Willem

Zouden jullie nu zo vriendelijk willen zijn en mij te antwoorden , wat nu de definitieve oplossing  word? 

Reputatie 7

Hi @wpripke ,

We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen, maar door drukte kan dat soms langer duren dan gebruikelijk. Extra berichten versturen heeft dan ook geen zin en staat ook haaks op onze huisregels: 

Spammen is niet toegestaan. Ik begrijp dat er intussen een ruil heeft plaatsgevonden en dat alle defecte apparatuur is vervangen. Wil je ons laten weten of dit het probleem heeft opgelost? Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7

Hoi @wpripke ,

Een goede vraag en fijn dat alles weer goed werkt! Cloud Opnemen werkt met het nieuwe T-Mobile TV. Er zijn daar veel voordelen mee gepaard. Om je het makkelijk te maken, hebben we er een heel topic aan gewijd: 

Ook het Cloud Opnemen zit daar bij inbegrepen. Wanneer jij wordt overgezet naar het nieuwe platform, kan je dit zelf gemakkelijk aanzetten via My T-Mobile Thuis. Graag zorg ik ervoor dat jij ook versneld over kan worden gezet. Dit proces doet ongeveer twee weken. Omdat alles aan jouw kant in orde is, hoef je hier niks voor te doen. Voordat je wordt overgezet ontvang je van ons nog een e-mail en een SMS. Kan ik dit voor je regelen? Met het nieuwe TV platform is het misschien ook fijn om te genieten van één van onze Thema-pakketten. Ik zie dat je al geniet van het Eredivisie aanbod van ESPN. Wellicht dat ik je kan verblijden met een maand gratis voetbal aanbod? Ik maak het graag voor je in orde! 

Reputatie 7
Badge +16

@wpripke Bedankt voor je terugkoppeling, sorry dat het toch nog steeds niet werkt! De Community is geen live chat en we hanteren reactietijden van maximaal 24 tot 48 uur, dat is de reden dat er niet meteen gereageerd wordt. 

Ontvang jij op beide TV Boxen geen zenders, behalve NPO 1, 2 en 3, of enkel op de nieuwst toegestuurde? 

Ik heb inmiddels overlegd met de specialisten en we gaan nieuwe apparatuur jouw kant opsturen. Dit lijkt zo onwerkbaar. Zou je me op de hoogte willen houden zodra alles binnen en aangesloten is, alsjeblieft?

 

 

Heel mooi maar heb al ESPN ere.div.,Volgens een van de collega's had ik recht op echte compensatie . 

Laat maar weten wat dat inhoud? Willem.R

Alleen op de nieuwe met opname funtie.

Reputatie 7
Badge +16

@wpripke Wat bedoel je precies met opnamefunctie? De Aria 610x heeft geen opnamefunctie en ik zie ook geen harddiskrecorder (Amulet 515) aangesloten op het modem momenteel. Als ik het goed begrijp, werken alle zenders wel op de vorige Aria 610x - de kleine zwarte TV Box zeg maar - klopt dat?

Nee ik had een box met opnamefuntie en harde schijf  een Entone maar omdat deze defect is heb ik de Amino Aria 610x ontvangen met opname funtie in de cloud..

Stuur mij nu dan maar een juiste zodat ik eindelijk  weer beeld met de functies heb waar ik voor betaal.

Ik weet dat dit geen chat is .aar wil wel geholpen  worden nogmaal had een Amulet entone maar deze was defect ,heb een Amino  Aria 610x volgens de persoon die me deze opgestuurd  heeft kon je hiermee opnemen in de cloud . Maar nogmaals na anderhalve week heb ik alleen maar 1,2,en 3 geen opname functie geen andere zenders helemaal niks .ik mag toch verwachten dat jullie dit nu eindelijk  op kunnen lossen  na  div telefoongesprekken  en nu de hele dag weer hier mee bezig .  Zou  het zeer op prijs stellen  dat dit voor het weekend  opgelost word.

Voor eens en voor altijd ben al jaren bij Tmobile ,maar ben blij dat ik in deze tijd geen beroep op de tech.mensen heb hoefde te doen. Nogmaals ben bijna twee weken bezig om de  nieuwe tv ontvanger goed te laten werken na div telefoontjes en nu vandaag opnieuw weer de hele dag ,maar zonder oplossing  dus opnieuw in de woonkamer alleen zender 1,2 en 3 en dat met abonnement met opnemen en ESPN. 

Laat mij aub weten wat er op korte termijn gebeurt. Willem.

Help!

Wanneer word ik echt geholpen ?

Reageer