Beantwoord

TV-box registreren

  • 25 October 2018
  • 31 reacties
  • 1875 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@wpripke Zoals in mijn eerdere bericht hierboven geplaatst, wordt de apparatuur voor je omgeruild. Ik begrijp je frustratie 1000 procent en snap dat je net als wij heel graag ziet dat het vandaag nog opgelost wordt, daar doen wij dan ook alles aan. Echter zonder de juiste apparatuur kunnen we nu nog geen herstelpogingen ondernemen, dat zou een herhaling zijn van de eerdere pogingen en daar heb je momenteel niets aan. 

Zodra de apparatuur vanuit onze distributie verstuurd wordt, wordt het pakket bij PostNL aangeboden en ontvang jij een track&trace-code per e-mail. Zo kun je 24/7 de status van bezorging in de gaten houden.

Reputatie 7
Badge +16

@wpripke UPDATE: de verwachting is momenteel dat vanmiddag tussen 14:00 en 16:00 jouw pakket bezorgd wordt. Houd je ons op de hoogte? Bedankt voor je medewerking!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @meijerc,

 

Welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! Supertof dat je klant bent geworden. :smile: We helpen je hier graag met alle zaken omtrent je aansluiting. Ik ben je profiel ingedoken en zie dat de TV dienst inmiddels aangemeld is. Haal zowel jouw modem als de TV Box van de stroom gedurende 20 seconden. Als je daarna bij het registratiescherm komt en je TV Klantnummer en TV pincode invoert, zou de registratie wel moeten lukken.

Heb een nieuwe modemontvangen en aangesloten, plus 2 tv boxen. Hebben inmiddels internet en beeld .

Maar nu willen we opnemen hadden we ook via box met harde schijf willen nu via de cloud opnemen,hoe krijgen we dit geregeld.

Verder denk ik dat de tijd dat we problemen hebben gehad en vele telefoontjes etc wel een compensatie  krijgen? 

Willem .R.

Reputatie 7
Badge +16

@wpripke De omzetting naar T-Mobile TV heb ik voor je aangevraagd gisteren, dit neemt maximaal twee weken in beslag. Zodra de omzetting voltooid is, kun je via My T-Mobile Thuis de functie Cloud Opnemen aanzetten. Je ontvang op een volgende factuur een vergoeding voor de periode waarin je geen gebruik kon maken van de TV Boxen.

Ben al jaren bij tmobile na veel problemen afgelopen weken nieuwe tv box ontvangen ,alleen heb ik hier alleen maar 1,2en 3 op na div telefoontjes van een half uur krijg ik nu te horen dat ik 2 weken moet wachten.

In een woord schandalig.

Willem R.

Reageer