Beantwoord

Tweede tv werkt niet meer

  • 1 January 2024
  • 32 reacties
  • 422 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb sinds kort glasvezel van Odido. 
Ik heb 2 Samsung tv’s en had voor beide een tv box. 
Nu heb ik een nieuwe Samsung tv gekocht en gebruik hiervoor de tv app. Ik heb 1 tv box opgezegd. 
Probleem is nu dat de andere tv, via de tv box, niet meer werkt. Ik krijg de volgende melding en kan niet verder  



 

icon

Beste antwoord door lucmeuws 3 January 2024, 10:24

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @lucmeuws ,

Je kan dit in je Odido account regelen,  ook zou je het kunnen proberen via klantenservice: 0800 0092

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @lucmeuws, je kunt dit inderdaad via Mijn Odido of via ons in gang laten zetten! De kosten blijven in jouw geval hetzelfde. Laat je het weten als ik een nieuwe Mediabox voor je kan aansturen? Groetjes, Ishana

Reputatie 2

Hallo @lucmeuws ,

Je kan dit in je Odido account regelen,  ook zou je het kunnen proberen via klantenservice: 0800 0092

In mijn Odido account is er geen mogelijkheid om mijn tv box om te ruilen voor een mediabox. 
Ik heb nu 1 mediabox toegevoegd. Opzeggen van de tv box doe ik dan als ik de mediabox ontvangen heb. Hopelijk gaat dit goed met de maandelijkse facturering. 

Reputatie 2

Hoi @lucmeuws, je kunt dit inderdaad via Mijn Odido of via ons in gang laten zetten! De kosten blijven in jouw geval hetzelfde. Laat je het weten als ik een nieuwe Mediabox voor je kan aansturen? Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido, ik had jouw reactie te laat gezien. Heb inmiddels 1 mediabox aangevraagd. Zie mijn reactie op het bericht van @soepkip67 .

Reputatie 7
Badge +5

Hi @lucmeuws, ik zie het inderdaad! Je zult nu wel wat overlap hebben trouwens. Ik kan de TV Box alvast eruit halen voor je, als je dit wilt. Je kan hier dan nog wel gebruik van maken tot de Mediabox er is. Klopt het trouwens dat je dan nog één Mediabox in je abonnement hebt (je had twee TV Boxen)?

Reputatie 2

Ik had 2 tv boxen, 1 reeds teruggestuurd wegens aankoop nieuwe tv waarop ik tv app gebruik. 
Dus nog 1 tv box in gebruik. Die mag je er uit halen, en stuur ik dan terug als de mediabox er is. 

Reputatie 7
Badge +5

Top! Ik heb de TV Box er uitgehaald. Je ontvangt nog informatie over de retour per e-mail! 😀

Reageer