Beantwoord

Versneld beeld en geluid na pauzeren

  • 14 February 2022
  • 55 reacties
  • 1015 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 3

Hi @nhcpeters, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Hartstikke goed dat je hier aan de bel trekt, want zo weten wij dat dit bij meerdere klanten speelt. Weet dat ik er echt voor wil zorgen dat jij blij wordt van jouw tv, want je hoort geen issues te ervaren. Ik hoop dan ook dat het onderstaande bij jou werkt. Zo niet, dan hoor ik het graag. Dan ga ik namelijk met alle liefde op zoek naar een andere oplossing! 

Hi allemaal, er is een update verschenen in het onderzoek en ik deel graag de uitkomst hier met jullie @RobbieV86@mexflex@Bazzabazz@Jaykay68 en @MetaframeNL. Ik wil jullie vragen om versie 1.2.738 van de T-Mobile TV App te gebruiken om te zien of dit het probleem verhelpt. Kunnen jullie aangeven of dit bij jullie heeft geholpen? Mijn dank is groot! 


Goedemiddag,​​​​​​​

Ik heb gekeken op mijn shield. Versie 1.2.738 staat daar al op, ik zie dat de laatste update in Oktober 2021 was? In dat geval is er dus niet pas een update uit?

@Lisa kan je misschien iets meer context geven hierover?

Gr Erik

Reputatie 7

Hi @nhcpeters, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Hartstikke goed dat je hier aan de bel trekt, want zo weten wij dat dit bij meerdere klanten speelt. Weet dat ik er echt voor wil zorgen dat jij blij wordt van jouw tv, want je hoort geen issues te ervaren. Ik hoop dan ook dat het onderstaande bij jou werkt. Zo niet, dan hoor ik het graag. Dan ga ik namelijk met alle liefde op zoek naar een andere oplossing! 

Hi allemaal, er is een update verschenen in het onderzoek en ik deel graag de uitkomst hier met jullie @RobbieV86, @mexflex, @Bazzabazz, @Jaykay68 en @MetaframeNL. Ik wil jullie vragen om versie 1.2.738 van de T-Mobile TV App te gebruiken om te zien of dit het probleem verhelpt. Kunnen jullie aangeven of dit bij jullie heeft geholpen? Mijn dank is groot! 

Hi allemaal, graag wil ik jullie laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Het wordt volop onderzocht en blijkt een gecompliceerd probleem te zijn wat onze volledige aandacht heeft. Hopelijk kan ik snel meer delen! 💪

Ik wil je laten weten dat ik dit zelfde al een half jaar hoor en er word weinig tot niks mee gedaan of teruggekoppeld. Allemaal leuke praatjes. Maar die vullen geen gaatjes. En een compensatie voor het geschade vertrouwen lijkt me meer dan op z'n plaats. Ik betaal verdorie voor een service die niet werkt.

 

Ik ben serieus boos dat jullie zo met klanten omspringen!

Hier zelfde probleem. En al eerder aangegeven. Als het probleem zich voor blijft doen dan betaal ik vanaf juli niet meer voor de televisie totdat jullie met een fix komen. 

 

Als ik jullie iets verkoop en werkt niet gaan jullie me ook niet de volle mep betalen. Waarom andersom dan wel.…

 

Loze beloftes en probleem bestaat al een half jaar of langer.

Reputatie 7

Hi allemaal, graag wil ik jullie laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Het wordt volop onderzocht en blijkt een gecompliceerd probleem te zijn wat onze volledige aandacht heeft. Hopelijk kan ik snel meer delen! 💪

Reputatie 7

Hi @Jaykay68, helemaal super! Thanks voor het checken en doorgeven. Ik heb het toegevoegd aan het onderzoek! 

Reputatie 1

TV hier is een UE46ES6100wxxn Samsung

Model 02

Reputatie 7
Badge +8

@mexflex Dank je wel, ik heb het toegevoegd aan het onderzoek!

@Bazzabazz Voor jou heb ik nu ook een onderzoek gestart nav dit issue.

@Jaykay68 Extra voorbeelden is altijd handig voor het onderzoek. Zo kunnen we goed uitzoeken of er meerdere apparaten zijn die issues hebben, als dit niet op alle apparaten speelt. Klopt inderdaad, dit is de type tv. Je kan dit vinden op de achterkant van de tv. Als je deze gegevens nog wil sturen, heel graag! 

 

Alvast bedankt allemaal!😀

Reputatie 1

Hoi Lisa, 

ik heb nog niet gekeken naar het serienummer van de TV. Ik denk dat de developer de fout niet kan repliceren? Maar met serie nummer word er vast model nummer en software version bedoelt? Ik heb nog niet gegraven, maar hier betreft het een oudere 3D Samsung tv met een shield 2019 die de laatste updates krijgt. De bug verwacht ik (ook) in de android-app die op de shield draait (bij mij - bij anderen misschien ook de android app?) Misschien heb je het niet op apple-OS/hardware?

 

Ik denk dat het niet veel zin heeft om uit te zoeken welk model/OS mijn TV gebruikt, en als toch, dan gebruik graag eerst de info van de anderen voor repliceren van de bug? :-)

Hier hetzelfde probleem na pauzeren in de T-Mobile app op onze Android tv (Android 10) 

Tv: Philips 50PUS7906/12 - 50 inch - 4K LED - 2021

Versie T-Mobile App: 1.2.738

 

De hier genoemde workaround om iets terug te spoelen werkt goed. Bedankt voor de tip @RobbieV86 

  • Welke afstandsbediening gebruik je? De bij TV geleverde afstandsbediening.
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? Android TV (10)
  • Welke versie van de Smart TV App is bij jou geïnstalleerd? De laatste
  • Ervaar jij dit ook op alle zenders/programma's? Ja
  • Wat heb jij zelf al geprobeerd om dit op te lossen? TV naar fabrieksinstellingen teruggezet.
  • Sinds wanneer doet dit probleem zich bij je voor? Niet bekend.
  • Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten? Niet bekend.

 

Reputatie 3

Hi @mexflex, heel fijn dat je zo snel alle informatie in dit topic hebt gedeeld! Thanks! 😁

Ook voor jou heb ik een verzoek ingeschoten voor de technische dienst. Ik hoop dat er snel een update rolt uit het onderzoek dat ik eerder al heb ingediend voor @Jaykay68 en @RobbieV86, zodat ik die ook met jullie kan delen. Ik houd jullie op de hoogte! 

Shield TV: 1424319082948
Google Chromecast met Google TV: 14231HFDD2JAH5

Reputatie 7

Hi @RobbieV86, helemaal super! Dankjewel voor het doorgeven. Deze informatie is echt nodig om dit issue door te kunnen zetten naar onze IT-afdeling, dus helemaal perfect dat je dit hebt doorgegeven. 

Hi guys, zo voor het weekend wil ik graag wat aanvullende informatie bij jullie opvragen! Mijn collega heeft aangegeven dat het echt nodig is om het merk en serienummer te weten van de tv's die jullie hebben. Zouden jullie dit nog kunnen doorgeven @mexflex@Jaykay68 en @RobbieV86? Merci en alvast een mooi weekend! 

Hoi Lisa, 

Bij deze de gegevens van mijn tv:

Samsung UE55NU7021WXXN

 

Toch snap ik niet wat dit ermee te maken heeft aangezien de Tmobile app NIET op de tv geïnstalleerd staat!! Met geen enkele andere app heb ik last van dit issue, behalve de tmobile app.

 

Goed weekend vast. 

Reputatie 7

Hi guys, zo voor het weekend wil ik graag wat aanvullende informatie bij jullie opvragen! Mijn collega heeft aangegeven dat het echt nodig is om het merk en serienummer te weten van de tv's die jullie hebben. Zouden jullie dit nog kunnen doorgeven @mexflex, @Jaykay68 en @RobbieV86? Merci en alvast een mooi weekend! 

Reputatie 7

Hi @mexflex, heel fijn dat je zo snel alle informatie in dit topic hebt gedeeld! Thanks! 😁

Ook voor jou heb ik een verzoek ingeschoten voor de technische dienst. Ik hoop dat er snel een update rolt uit het onderzoek dat ik eerder al heb ingediend voor @Jaykay68 en @RobbieV86, zodat ik die ook met jullie kan delen. Ik houd jullie op de hoogte! 

Reputatie 3

Ik heb dit probleem ook. Op 2 devices welke verschillend zijn. De app opnieuw installeren op beide devices heeft niet geholpen (Shield TV en Google Chromecast met TV)

  • Welke afstandsbediening gebruik je? Nvidia shield pro
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? Google tv op een Nvidia Shield pro
  • Welke versie van de Smart TV App is bij jou geïnstalleerd? De laatste
  • Ervaar jij dit ook op alle zenders/programma's? Ja
  • Wat heb jij zelf al geprobeerd om dit op te lossen? Opnieuw opstarten en installeren de Nvidia shield  app
  • Sinds wanneer doet dit probleem zich bij je voor? Sinds ik de app gebruik
  • Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten? Op de app op mijn chromecast met googleTV heb ik hetzelfde probleem.

    Probleem komt het meeste voor bij begin gemist en opnames. Met live TV niet maar dat kan ook niet want sneller dan de LIVE TV snelheid kan natuurlijk niet.
Reputatie 7

Haha echt he @MetaframeNL! 😁

Kijk, helemaal super dat je dit gelijk bent gaan aanvullen. Dankjewel! Ook voor jou staat er een gloednieuwe taak achter de schermen. You know the drill: ik houd dit de komende dagen goed in de gaten, totdat er iets uitrolt. Fingers crossed dat ik jullie alle drie snel kan verblijden!

Reputatie 5

Ha @Lisa ik kom jou ook overal tegen :)

  • Welke afstandsbediening gebruik je? Nvidia shield pro
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? Google tv op een Nvidia Shield pro
  • Welke versie van de Smart TV App is bij jou geïnstalleerd? De laatste
  • Ervaar jij dit ook op alle zenders/programma's? Ja
  • Wat heb jij zelf al geprobeerd om dit op te lossen? Opnieuw opstarten en installeren vanzowel de Nvidia shield pro tv en de app
  • Sinds wanneer doet dit probleem zich bij je voor? Sinds ik de app gebruik
  • Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten? Op de app op de tv (Sony bravia 2019) doet dit probleem zich ook voor. 
Reputatie 7

Super dat jij je hier ook meldt @MetaframeNL! Zou jij voor mij ook nog op de onderstaande punten kunnen terugkomen? Welke tv jij hebt, dat heb ik zelf al opgezocht in onze eerdere privéberichten:

  • Welke afstandsbediening gebruik je?
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? 
  • Welke versie van de Smart TV App is bij jou geïnstalleerd?
  • Ervaar jij dit ook op alle zenders/programma's?
  • Wat heb jij zelf al geprobeerd om dit op te lossen?
  • Sinds wanneer doet dit probleem zich bij je voor?
  • Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten?

Thanks alvast! ✨ Ik hoop dat ik snel een uitkomst van het onderzoek kan delen die ik onlangs al voor @RobbieV86 en @Jaykay68 heb ingediend. Hopelijk biedt die uitkomt voor jullie allemaal de oplossing.

Reputatie 5

Dit probleem heb ik ook! 

Reputatie 7

Dat ben ik volledig met je eens @Jaykay68! Tof dat jullie zo goed mee willen helpen om dit issue op te lossen, zodat dit ook bij andere klanten niet (meer) voorkomt. Super, dankjewel! Als dit nodig is, dan laat ik dat zeker aan je weten. 

Reputatie 1

Super Lisa! ongetwijfeld hebben al jullie (android app) klanten hier "last" van maar hebben ze het niet door (maar ervaren wél slechte kwaliteit) - het is een grote verbetering als je deze bug uit het systeem kan krijgen. Als het het niet gerepliceerd krijgt, contacteer me graag dan ga ik in gesprek met de developer. 

Reputatie 7

Hi @RobbieV86 en @Jaykay68, helemaal super! Merci voor jullie vliegensvlugge aanvullingen. Helemaal helder zo! Ik heb de verzoeken voor jullie ingediend en houd dit de komende dagen goed in de gaten. Zodra er een update uit het onderzoek rolt, dan deel ik die hier direct. Hopelijk kan ik jullie snel verblijden met een structurele oplossing! 💪

Reputatie 1

Super tmobile! Een fix is een regelrechte quality improvement van jewelste. Het betreft een BUG die echt niet voor mag komen op een klantenproduct.

 

Hier de input, maar laat de verantwoordelijke ontwikkellaar of debugger me (ons) ook direct contacteren als hij de fout niet zelf kan repliceren!

Mijn antwoorden:

Welke tv en afstandsbediening hebben jullie? 

Samsung TV met HDMI en Samsung AB. Maar ik gebruik een Nvidia Shield 2019 met AB op Android 10 TV versie. 


Wat is het besturingssysteem van de tv? 

Maakt niet uit, maar het OS waar Samsung 6 jaar terug 3D tvs mee uitrustte.


Welke versie van de App is bij jullie geïnstalleerd?

De laatste versie. Ik installeerde hem onlangs opnieuw.


Doet het probleem zich ook voor op andere apparaten? 

Ja ook op een shield 2017 met dus jullie android app

 

Hi @RobbieV86 en @Jaykay68, heel goed dat jullie dit aangeven! Hier wil ik graag wat aan doen. Kunnen jullie de eerdere vragen van Jason die nog niet beantwoord zijn, beantwoorden? Dan dien ik graag een verzoek in bij onze technische dienst. Ter aanvulling wil ik ook graag nog de volgende informatie opvragen:

  • Welke tv en afstandsbediening hebben jullie? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? 
  • Welke versie van de App is bij jullie geïnstalleerd?
  • Doet het probleem zich ook voor op andere apparaten? 

Ik ben het helemaal met jullie eens dat dit gefixt moet worden! Ik ga dan ook met liefde voor jullie aan de slag, zodra jullie hier op terug zijn gekomen. Thanks, toppers! 💪

 

 

Hoi Lisa,

Aller eerst zal ik de antwoorden geven op de vragen van je collega Jason...
 

Kun je mij van een aantal gegevens voorzien, dan pak ik het meteen met je op: 

-Gebeurt dit op willekeurige momenten of altijd wanneer je het beeld pauzeert?

Dit gebeurt elke keer als ik het beeld pauzeer

-Ervaar je dit probleem op verschillende zenders of programma's en zo ja: bij welke?

Ik ervaar het op elke zender en elk programma

-Op dit moment zie ik geen aangesloten apparatuur van T-Mobile: gebruik je het Zyxel modem én de Media Converter of witte Optical Network Terminal of gebruik je een eigen modem/router?

Ik gebruik het Zyxel modem van T-mobile en de media converter

-Kun je de T-Mobile TV-app eens deïnstalleren en dan opnieuw installeren? Vaak haalt dit dat soort kleine bugs uit het systeem.

Geprobeerd, maar haalt niks uit.

 

 

Dan vervolgens nog de antwoorden op jou bericht...

 

-Welke tv en afstandsbediening hebben jullie? 

Tv is niet van toepassing aangezien ik de app via een Nvidia Shield gebruik

-Wat is het besturingssysteem van de tv?

Dit gaat om de nieuwste versie van Android tv (versie 11)

-Welke versie van de App is bij jullie geïnstalleerd?

Zoals ik het nu kan zien is dit versie A 2.4.3

-Doet het probleem zich ook voor op andere apparaten? 

Op mijn Android telefoon heb ik ook dit probleem OF het beeld en geluid hapert na gepauzeerd te hebben.