Beantwoord

Versneld beeld en geluid na pauzeren

  • 14 February 2022
  • 55 reacties
  • 1015 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 7

Hi @RobbieV86 en @Jaykay68, heel goed dat jullie dit aangeven! Hier wil ik graag wat aan doen. Kunnen jullie de eerdere vragen van Jason die nog niet beantwoord zijn, beantwoorden? Dan dien ik graag een verzoek in bij onze technische dienst. Ter aanvulling wil ik ook graag nog de volgende informatie opvragen:

  • Welke tv en afstandsbediening hebben jullie? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? 
  • Welke versie van de App is bij jullie geïnstalleerd?
  • Doet het probleem zich ook voor op andere apparaten? 

Ik ben het helemaal met jullie eens dat dit gefixt moet worden! Ik ga dan ook met liefde voor jullie aan de slag, zodra jullie hier op terug zijn gekomen. Thanks, toppers! 💪

Reputatie 1

 

Probleem is hier ook nog steeds hetzelfde. Wat bij ons helpt is even paar seconden terug spoelen en dan op play. Dan loopt het beeld weet normaal. 

 

Top!!! Dit heb ik net getest en dit werkt inderdaad!!

 

@TMOBILE: Deze bug is makkelijk repliceerbaar en lijkt me makkelijk te fixen! Zet deze issue graag op de lijst voor een volgende upgrade plz... Nu moeten je gebruikers naar bagger beeld/geluid luisteren na pauze OF zelf een bug hack uitvoeren om geen last te hebben van de bug. Effe fixen aub

EXACT dit probleem hebben wij ook. Het geluid klinkt gewoon slecht omdat het ook te snel speelt en het beeld gaat te snel. 

Kan ik graag gewoon op 1x speed verder kijken AUB? Dit is echt heel storend TMOBILE (als in bagger!). 

Wij gebruiken een Nvidia Shield 2019 met de TV Android app via Zyxel modem én de Media Converter.

Het is trouwens op alle kanalen en na pauzeren. 

Ik kan nog niet uitvinden wat er zou gebeuren als hij weer live loopt (want op 1.5x speed haal ik de uitzending in) maar ik heb liever een oplossing of opmerking van de TMOBILE graag ASAP.

Morgenochtend mag ook.

Ik heb hem 1 keer opnieuw geïnstalleerd al, to no avail.

 

 

Probleem is hier ook nog steeds hetzelfde. Wat bij ons helpt is even paar seconden terug spoelen en dan op play. Dan loopt het beeld weet normaal. 

Reputatie 1

EXACT dit probleem hebben wij ook. Het geluid klinkt gewoon slecht omdat het ook te snel speelt en het beeld gaat te snel. 

Kan ik graag gewoon op 1x speed verder kijken AUB? Dit is echt heel storend TMOBILE (als in bagger!). 

Wij gebruiken een Nvidia Shield 2019 met de TV Android app via Zyxel modem én de Media Converter.

Het is trouwens op alle kanalen en na pauzeren. 

Ik kan nog niet uitvinden wat er zou gebeuren als hij weer live loopt (want op 1.5x speed haal ik de uitzending in) maar ik heb liever een oplossing of opmerking van de TMOBILE graag ASAP.

Morgenochtend mag ook.

Ik heb hem 1 keer opnieuw geïnstalleerd al, to no avail.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RobbieV86, van harte welkom op de Community!

Kun je mij van een aantal gegevens voorzien, dan pak ik het meteen met je op: 

-Gebeurt dit op willekeurige momenten of altijd wanneer je het beeld pauzeert?

-Ervaar je dit probleem op verschillende zenders of programma's en zo ja: bij welke?

-Op dit moment zie ik geen aangesloten apparatuur van T-Mobile: gebruik je het Zyxel modem én de Media Converter of witte Optical Network Terminal of gebruik je een eigen modem/router?

-Kun je de T-Mobile TV-app eens deïnstalleren en dan opnieuw installeren? Vaak haalt dit dat soort kleine bugs uit het systeem.