Beantwoord

vertraging tussen beeld en geluid



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

44 reacties

@Boris 8 maart 20.02 Veronica, big bang theory, tv box, niet in sync.

@Boris via de tv box lijkt het nu weer redelijk goed te gaan. Ik ga t in de gaten houden en meld wanneer, tijd en zender het probleem heeft.

Reputatie 7

Hi @Meppel7943 ,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik heb direct een onderzoek laten starten. We gaan er alles aan doen om dit direct voor jou te fixen. 

Ook voor @CorBesseling wil ik graag een onderzoek laten starten, maar heb daarvoor nog wel een voorbeeld nodig. Dit is voor onze technische dienst echt noodzakelijk, anders pakken zij het probleem niet op. Ik hoop dan ook van je te horen! 

Morgen, vanochtend TLC 9:28 valt in eens het beeld en geluid weg. Alles op zwart. Even overschakelen naar andere zender en terug, dan is het beeld weer terug.

Wij zijn nu via de tv app naar ARD aan het kijken. Daar loopt het ook niet synchroon.

Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor het signaal. Fijn om te zien dat het probleem bij @ReinoudS zich vanzelf heeft opgelost. Mocht het onverhoopt toch nog voorkomen, laat het vooral weten. We helpen je graag verder op weg! 

Bij @Kimberly26 zie ik dat er inmiddels na contact met onze telefonische collega’s een onderzoek is gestart. We gaan dit onderzoeken en voor je oplossen.

Ervaren jullie nog problemen @Jdongen en @Meppel7943? Dan zorg ik er graag voor dat ook voor jullie een onderzoek kan worden gestart. Willen jullie in dat geval de volgende punten vermelden?

  • Ervaar je dit probleem op TV Anywhere, de TV Box of de TV app? Meerdere antwoorden mogelijk
  • Duikt het probleem op tijdens live TV of bijvoorbeeld ook bij opnames of Terug Kijken?
  • Bij welke zenders ervaar je dit probleem?
  • Ben je in de mogelijkheid een voorbeeld aan te leveren? Denk aan zender, programma, tijd en datum

Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite.

 

Bij ons is het inmiddels ook opgelost had vanochtend nickjr aangezet en het was weer prima zelfs op de app

Goedemiddag, wij kijken via de TV app en het gebeurt tijdens live TV. Ik zal de komende tijd proberen voorbeelden te verzamelen.

 

Fijn weekend!

Bij ons is het inmiddels ook opgelost

Hallo,

Bij ons in Zwolle al een tijdje last van dit probleem. Afgelopen dinsdag maar eens alles van t stroom gehaald en weer onderdeel voor onderdeel opgestart. Dit leek het even te verhelpen, maar helaas.

Wij ervaren dit zowel via de TV-Box als via de TV-App (op de televisie geïnstalleerd).

We kijken best veel BCC zenders, bijv. BBC1 of BBC Entertainment. Waar dit echt zwaar opvalt. Geluid is al geweest maar de acteurs ‘praten’ nog. 

Dit is dus eigenlijk dagelijks de gehele dag. Dus niet echt een specifiek moment te benoemen.

Netflix, youtube of andere kanalen hebben hier geen last van.

De Nederlandse zenders lijken na de herstart nog steeds wel in orde. Kan natuurlijk in de zenderbundel zitten oid.

Hoop dat het opgelost gaat worden, erg vervelend tv kijken op deze manier..

Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor het signaal. Fijn om te zien dat het probleem bij @ReinoudS zich vanzelf heeft opgelost. Mocht het onverhoopt toch nog voorkomen, laat het vooral weten. We helpen je graag verder op weg! 

Bij @Kimberly26 zie ik dat er inmiddels na contact met onze telefonische collega’s een onderzoek is gestart. We gaan dit onderzoeken en voor je oplossen.

Ervaren jullie nog problemen @Jdongen en @Meppel7943? Dan zorg ik er graag voor dat ook voor jullie een onderzoek kan worden gestart. Willen jullie in dat geval de volgende punten vermelden?

  • Ervaar je dit probleem op TV Anywhere, de TV Box of de TV app? Meerdere antwoorden mogelijk
  • Duikt het probleem op tijdens live TV of bijvoorbeeld ook bij opnames of Terug Kijken?
  • Bij welke zenders ervaar je dit probleem?
  • Ben je in de mogelijkheid een voorbeeld aan te leveren? Denk aan zender, programma, tijd en datum

Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite.

 

Bij ons is het inmiddels ook opgelost had vanochtend nickjr aangezet en het was weer prima zelfs op de app

Reputatie 7

Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor het signaal. Fijn om te zien dat het probleem bij @ReinoudS zich vanzelf heeft opgelost. Mocht het onverhoopt toch nog voorkomen, laat het vooral weten. We helpen je graag verder op weg! 

Bij @Kimberly26 zie ik dat er inmiddels na contact met onze telefonische collega’s een onderzoek is gestart. We gaan dit onderzoeken en voor je oplossen.

Ervaren jullie nog problemen @Jdongen en @Meppel7943? Dan zorg ik er graag voor dat ook voor jullie een onderzoek kan worden gestart. Willen jullie in dat geval de volgende punten vermelden?

  • Ervaar je dit probleem op TV Anywhere, de TV Box of de TV app? Meerdere antwoorden mogelijk
  • Duikt het probleem op tijdens live TV of bijvoorbeeld ook bij opnames of Terug Kijken?
  • Bij welke zenders ervaar je dit probleem?
  • Ben je in de mogelijkheid een voorbeeld aan te leveren? Denk aan zender, programma, tijd en datum

Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite.

 

Reputatie 2

Ik kom er net achter dat het bij ons (2152) is opgelost en ook in de TV-Anywhere app loopt het ook weer synchroon .

Reputatie 2

Vanmorgen nog even gechecked en de vertraging zowel op de tv als in de app is er nog steeds.

Bijzonder dat dit soort dingen niet vanuit T-mobile of de broadcaster worden gecontroleerd of alles goed synchroon loopt.

Hier in Meppel ook regelmatig problemen met de synchronisatie tussen beeld en geluid. Ook valt de afgelopen twee weken het beeld soms uit en komt dan een paar seconden later weer terug of niet. Vanmiddag was het heel vaak raak. 

Hier gaat het om de regio 7894 alles werkt goed behalve nickjr zelfs op de app 

Reputatie 2

Nee helaas regio 2152… voor de rest werkt alles goed, maar zoals eerder gezegd de vertraging zit ook in de TV-Anywhere app.. dus ik denk dat het signaal vanuit de broadcaster niet lekker loopt… dat ze dat niet eens in de paar uur checken of alles goed loopt.

Reputatie 7
Badge +15

Gaat dit om regio Enschede? Momenteel ervaren mensen daar een storing met internet, tv en vast bellen.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Wij hebben hetzelfde probleem bij Nickjr al een aantal dagen. Mijn zoon kijkt niks anders!

T-mobile wanneer wordt dit opgelost???

Reputatie 2

Nog even een aanvullen bericht op de TV anywhere app zit de zelfde vertraging.

Goedemorgen, 

 Wij hebben precies hetzelfde probleem alleen dan gaat bij ons nu al 2 a 3 dagen aan. 

Hoop dat er snel een oplossing komt