Beantwoord

Vertraging tv signaal, haperend geluid en niet synchroon geluid op tv.....

  • 21 December 2021
  • 38 reacties
  • 1462 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

38 reacties

Lisa, dus omdat jullie een achterhaalt idioot en niet goed werkend systeem hebben, waar ik als klant grof geld voor moet betalen, moet ik maar accepteren dat er dik 20 SECONDE vertraging zit tov van alle aanbieders? 

Ik zie een boom nog sneller groeien dan dat jullie je signaal doorzetten!!!

Reputatie 7

Hi @Michael Leuven ,

Ik schrik van je bericht, want ik heb nooit de intentie gehad om zo over te komen. Mijn waarnemingen zijn gebaseerd op de documentatie en loggings die mijn collega's achterlaten, waarbij er naast ons contact alleen het bovenstaande bekend is. Het contact wat jij daarbij aangeeft, is daarin niet meegenomen. Ik wil daarbij kenbaar maken dat ik je zeker niet als leugenaar uit maak, maar uitga van de documentatie die wij hebben. Mijn excuses als dat anders geïnterpreteerd kan worden, dit is niet mijn bedoeling geweest.  

Reputatie 7
Badge +1

@Michael Leuven 100% live zul je nooit krijgen bij welke provider dan ook, alleen in het stadion of langs het circuit is het echt 100% live maar dat ter zijde.

Zelf heb ik nog de tijd meegemaakt dat diverse providers voor het product TV gebruik maakten van Glashart media voor hun TV beelden, als ik me goed herinner werden de streams bij Glashart media         1op1 rechtstreeks zonder tussenkomst doorgezet naar de eindgebruiker.

Over hoeveel seconden vertraging je dan spreekt is me niet bekend aangezien dat heel moeilijk te meten is.

Beste BeMu ga je het nu serieus bagateliliseren? Alle andere providers hebben een veel snellere doorgave, ik verzin het toch niet dat al mijn vrienden en kennissen dik 20 seconde eerder een doelpunt en beslissend moment zien dan dat ik doe? Ik moet iedereen dus maar vertellen dat ze mij niets moeten zeggen tijdens een evenement omdat T-Mobile mooie praatjes kan vertellen maar niet een tijdig signaal doorsturen?

Het is niet moeilijk te meten, het is gewoon een feit, dus kom niet aan met eenn verhaal dat jij nog een andere tijd hebt meegemaakt, buiten het feit dat mij dat niet interreseerd, voegd het totaal niks toe aan een oplossing voor dit probleem. 

 

Nopgmaals, ik betaal geen 70 euro per maand (als we toch uit oude doos gaan ophalen, ik heb de tijd nog meegemaakt dat ik in Gulden nog niet eens de helft betaalde) om als een kluizenaar te gaan moeten leven.

 

Los het op of kom met een bevredigende oplossing.

Wat ik eigenlijk nog het meest treurige aan dit hele verhaal vind is dat  in de andere topic over ditzelfde probleem dat je doorstuurde heel duidelijk naar voren komt dat T-mobile zegt en denkt “Ja weten dat ons product niet voldoet aan de door een klant te mogen verwachten standaard maar we gaan er niks aan doen om dit te veranderen”. Sterker nog, de klanten die dit probleem ervaren zoeken het maar uit, doorbetalen is het devies want wij zwaaien met ons contract. 

Niks geen tegoedkoming, coulance of anderzijdse oplossing. Triest, heel triest.

Ook deze vragen heb ik al tig keer gegeven. Op elk apparaat waar ik tv anywhere gebruik is er dit probleem. Dus via desktop, mobiel en Tablet. Altijd zijn die problemen er, altijd.

En nee ik kan die bekabeling niet veranderen.

En ja de ESPN problemen zijn er ook nog steeds, moet ik daarvoor bij jullie op kantoor kabeltjes komen vervangen?

Reputatie 7

Hi @Michael Leuven ,

Dank je voor je bericht en welkom bij de Community! Ik ga graag voor je na hoe we dit kunnen oplossen. Ik heb daarom direct het dossier erbij gepakt en lees terug dat ons laatste contact inmiddels 140 dagen geleden is. Ik ben daarom ook erg benieuwd welk contact je hebt gehad en met wie je hebt gesproken. Wellicht dat we meer kunnen met de informatie die hierin al is besproken, ter aanvulling op de tips die ik kan meeleveren en hopelijk de juiste oplossing. 

Aan je verhaal weet ik niet welke stappen er al zijn genomen om de kwaliteit op van de TV Box te doen verbeteren, maar op onze Wiki staan tips die al vaak direct goud waard zijn: 

Mocht dit nog niet hebben gewerkt, wil ik je vragen naar de volgende vragen: 

  • Welk probleem ervaar je preciesGeen beeld,vastlopend beeld, blokkerig beeld, wazig beeld, lage resolutie, rare kleur/gloed
  • Hoe vaak komt het voorDagelijks, wekelijks, maandelijks, minder
  • Wanneer gebeurt hetOp specifieke momenten van de dag (bijv in de avond), willekeurig
  • Ervaar je op dat moment ook problemen met je internetverbindingJa, Nee
  • Ervaar je ook problemen met opnemen en/of het bekijken van opnamesJa, Nee
  • Gebeurt het tijdens live TV kijken of tijdens het terug kijken van programma'sTijdens Live TV, tijdens het terug kijken
  • Speelt het op alle zenders of specifieke zenders: Alle zenders, specifieke zenders (en welke zijn dit dan)?
  • Ervaar je ook problemen met het gebruik van TV Anywhere? Ja, Nee
  • Als je meerdere TV Boxen gebruikt, gebeurt het dan op alle TV Boxen? Ja, Nee (is dit niet het geval, volg dan de stappen in dit artikel om de oorzaak op te sporen)

Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7

Hi @Michael Leuven, zoals Boris eerder aangaf maken ook andere Apps zoals NL Ziet, Ziggo Go, NPO Start etc. gebruik van streaming. Aangezien de vertraging zich in het systeem bevindt, is hier geen oplossing voor. Ik vind het echt rot dat jij dit zo ervaart, excuses! 

We zijn een dag verder en nog steeds geen reactie, en alle problemen zijn er allemaal nog.

Gaat Tmobile nog iets ondernemen om hier wat aan te doen????

Gisteravond ook wederom een bevroren ESPN beeld, kom niet met de “We zijn we hiervan op de hoogte en werken we hard aan een oplossing. Mijn excuses voor dit ongemak.” reactie want IK HEB DAAR NIKS AAN!!!! Ik betaal JULLIE hier extra voor, zorg dat het werkt! Ik neem aan dat voor komende maand de kosten van ESPN niet rekening worden gebracht aangezien jullie, en niemand anders, het signaal niet werkend door kunnen zetten…...

Reputatie 7

Hi @Michael Leuven, thanks voor de update! Ik ga hier de hulptroepen voor inschakelen zoals ik eerder heb aangegeven. Hiervoor ontvang ik graag de volgende informatie van je: 

  • Wat is het merk apparaat waarop je TV Anywhere kijkt?
  • Wat is de iOS of Android versie?
  • Kan jij enkele zenders/programma's als voorbeeld noemen?

Als jij dit aan kan geven, dan zou dat super zijn. Vervolgens zet ik het verzoek dan uit bij onze technische dienst en zorg ik dat tijdnes dit onderzoek ook gekeken wordt naar het issue op de TV Box. Ik wil dit echt voor je fixen! 

Samsung, zowel op de telefoon als de tablet.

Android

Spike, Discovery, National Geo, RTL z….

Ik hoop alleen wel dat je niet vergeet dat er op ALLE zenders een ENORME vertraging zit tov van alle andere aanbieders. We hebben het vd week nogmaals opgemeten, bij een voetbalwedstrijd zie ik het doelpunt 20 seconde later op tv dan al mijn vrienden.

Hoi Boris,

 

Dat klopt idd dat het een tijd geleden is dat ik contact heb gehad, en zoals ik in miijn bericht zeg heb ik toen een uur met een collega aan de telefoon gezeten die allerlei tests en resets heeft uitgevoerd, zoals je ongetwijfeld in het dossier kan terugzien, waarna de uitkomst was dat hij het ook niet wist en ik dus maar moest gaan hopen dat het beter zou worden, wat dus niet het geval is.

De afgelopen weken is daar het niet synchroon lopen van het geluid bijgekomen (op beide mediaboxen) waarna ik dus toch maar weer de moed bijeengeraapt heb om dit aan te kaarten.

 

  • Welk probleem ervaar je preciesGeen beeld,vastlopend beeld, blokkerig beeld, wazig beeld, lage resolutie, rare kleur/gloed - ZIE MIJN 1ste bericht
  • Hoe vaak komt het voorDagelijks, wekelijks, maandelijks, minder - ALTIJD
  • Wanneer gebeurt hetOp specifieke momenten van de dag (bijv in de avond), willekeurig - ALTIJD
  • Ervaar je op dat moment ook problemen met je internetverbindingJa, Nee - NEE
  • Ervaar je ook problemen met opnemen en/of het bekijken van opnamesJa, Nee - GEEN IDEE, GEBRUIK IK NOOIT, MAAR ZIE HET NUT MET MIJN PROBLEMEN NIET IN DEZE
  • Gebeurt het tijdens live TV kijken of tijdens het terug kijken van programma'sTijdens Live TV, tijdens het terug kijken - GEEN IDEE, GEBRUIK IK NOOIT, MAAR ZIE HET NUT MET MIJN PROBLEMEN NIET IN DEZE
  • Speelt het op alle zenders of specifieke zenders: Alle zenders, specifieke zenders (en welke zijn dit dan)? - HAPEREND GELUID VIA TV ANYWERE IS OP ALLE ZENDERS, GELUID NIET SYNCHROON VOORAL OP ZENDERS VANAF NR 18 EN VERTRAGING TOV ANDERE AANBIEDERS, TJA OP HOEVEEL KANALEN KAN JIJ VOETBAL KIJKEN?
  • Ervaar je ook problemen met het gebruik van TV Anywhere? Ja, Nee - JA, 
  • Als je meerdere TV Boxen gebruikt, gebeurt het dan op alle TV Boxen? Ja, Nee (is dit niet het geval, volg dan de stappen in dit artikel om de oorzaak op te sporen) - JA

 

 

Reputatie 7

Hallo @Michael Leuven ,

We doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. We beantwoorden topics op volgorde van binnenkomst, waardoor het bij drukte iets langer kan duren. Ik wil de situatie met TV Anywhere graag voor je doorzetten, maar heb daarbij nog enkele gegevens nodig: 

  • Welke versie van TV Anywhere gebruik je?
  • Op welk apparaat wordt TV Anywhere gebruikt? Merk, type, software
  • Wanneer je problemen ervaart, ben je dan verbonden met het wifi van T-Mobile of bijvoorbeeld een mobiele verbinding?

Voor de synchroon problemen vraag ik je niet op de hele bekabeling te veranderen, enkel om de verbinding van de TV Box te testen op een andere LAN poort van het modem. Mocht je in de mogelijkheid zijn, is dit essentieel voor het onderzoek. Ik hoor het graag van je.