Verzameltopic: Problemen Entone na update naar T-Mobile TV


Hallo,

 

Sinds de recente update van de tv boxen van Entone ziet het er allemaal hipper uit, maar is denk ik vergeten om te kijken of het verder allemaal goed blijft werken gezien alle berichten die ik hier lees, en zelf ook ervaar.

 

De ene dag moet ik de box met de afstandsbediening aanzetten ondanks dat ik deze niet heb uitgezet de dag ervoor, en de andere dag moet ik de stroomkabel eruit halen en terug erin stoppen om überhaupt iets te kunnen doen.

 

Erg vervelend en niet te doen eigenlijk. Ik lees dat veel mensen een nieuw type box krijgen, werkt dat goed? Want dan zou ik dat ook graag willen.

 

Groet,

Thijs

Demi van Odido 10 maanden geleden

Hi allemaal! Gisteren zijn een tweetal fixes live gezet voor de Kamai/Amulet TV Box errors en voor de Amulet in combinatie met cloudrecording waarbij je constant moet rebooten / network connection error te zien kreeg. Dit is nu opgelost. Voor degenen die deze issues ervaarden, is het probleem ook voor jullie opgelost of ervaren jullie toch nog problemen? Ik hoor het graag!

Bekijk origineel

409 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Zwartezwaan, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je nog in bezit bent van twee oude Entone Kamai 510 TV Boxen en een DrayTek modem. Ik vervang deze heel graag voor je! Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten?

Ja graag 👍

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Zwartezwaan, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in Mijn Odido, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant. 

Goedendag Tommie, ik ervaar ook problemen dat de ontvanger op update blijft hangen. Ik heb al contact gehad met de klantenservice maar die geven aan dat onderzoek 3 dagen kan gaan duren. Als ik de topics zo lees over de Kamai 510B box moeten deze gewoon vervangen worden, kan jij hier iets in betekenen?

 

Groet, Erick

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bastiaannet, fijn dat je jezelf hier meldt, ik help je heel graag aan twee vervangende TV Boxen! Je ontvangt snel een bevestiging van mij dat wij twee vervangende TV Boxen voor je in gaan pakken en ik verwacht dat je nog voor het einde van de week kan genieten van Amino TV Boxen.

Daarom wil ik je alvast heel veel kijkplezier toewensen! 😄

Hoi @Bastiaannet, fijn dat je jezelf hier meldt, ik help je heel graag aan twee vervangende TV Boxen! Je ontvangt snel een bevestiging van mij dat wij twee vervangende TV Boxen voor je in gaan pakken en ik verwacht dat je nog voor het einde van de week kan genieten van Amino TV Boxen.

Daarom wil ik je alvast heel veel kijkplezier toewensen! 😄

Zo dat is nog eens rap :-). Dankjewel!

Reputatie 3

Goedenavond,

Mijn Entone510b doet helemaal niets meer na stroomloos geweest te zijn. Heb de box al geprobeerd langer stroomloos te houden, en de reset pin gebruikt, maar er gaat geen enkel lampje meer branden. Ook niet bij de netwerk poort aan de achterzijde

Ik denk dat hij defect is gegaan.

Zou ik een nieuwer model toe gestuurd kunnen krijgen?

Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Baudewyn, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Uiteraard! Ik heb dit direct voor je in gang gezet, je zult hier spoedig een bericht over ontvangen. Als de nieuwe TV Box verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude TV Box hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. 

Reputatie 3

Dank voor de snelle service Tommie !

Reageer