Beantwoord

Wanneer is de T-mobile TV app beschikbaar voor LG tv's?

  • 28 August 2022
  • 8 reacties
  • 3731 Bekeken

Hallo,

Op dit moment hebben wij een KPN abonnement en wil graag overstappen naar T-Mobile.
Helaas kwam ik erachter dat er geen T-Mobile TV app beschikbaar is voor LG tv's, wanneer is dit wel beschikbaar, is dit bekend?
Als ik nu zou overstappen zou ik al 2 decoders bij mijn abonnement moeten nemen, dat zie ik niet zitten.
Iemand enig idee? Zou namelijk graag willen overstappen 😀

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 August 2022, 13:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RichardM73 

In dit topic onder compatibiliteit staat dat LG tv's momenteel nog niet ondersteund worden, mogelijk zal de LG in de toekomst wel ondersteund worden maar daarvoor is er helaas nog geen datum.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @RichardM73 :Of geschikt maken met een Google Chromecast met Google TV - Multimediaspeler - 4K HDR - Wifi -
Met 4K HDR 

Zijn nu in de aanbieding bij Bol.com 

Ik gebruik deze ook op een oude TV.  Ben erg erg blij mee en werkt eenvoudig.

ik kijk op 2 Tv’s zonder boxen. 

Reputatie 6
Badge

Is er al meer duidelijkheid over de LG WebOS App? Wat is eigenlijk de rede dat de LG TV’s worden overgeslagen. Het zou fijn zijn als hierover meer informatie gedeeld wordt. 

Reputatie 7
Badge +14

Moderator Lisa heeft daar 3 weken geleden nog een update vanuit intern overleg over gepost.

Kunnen jullie @T-Mobile hier mss heel snel heel duidelijk over zijn of deze app op LG gaat komen of niet? Ik wil echt geen Samsung en die kasjes zijn gewoon niet meer nodig. Scheelt me ook 5 euro per maand. Er zijn inmiddels aanbieders die met deze combi nu goedkoper zijn. 

Reputatie 7

Hi @Haak1979, ik wilde dat ik je hier van een heel helder antwoord kon voorzien! Momenteel kan ik hier jammer genoeg nog niks over melden, sorry. Zodra hier meer over bekend is, dan laten we dat jullie meteen weten. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @RichardM73 , ik weet niet of je het al had gezien, maar er is een (beta) versie voor LG televisies beschikbaar gekomen. Zie dit topic.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BeMu et al: helemaal begrijpelijk dat jullie hierin je bevindingen delen en daar is natuurlijk absoluut niets mis mee. Om echter het overzicht te bewaren en verouderde topics te kunnen sluiten, plaats ik jullie vragen in het nieuwe topic: Alles over de T-Mobile TV App voor LG TV (bèta-versie)! | T-Mobile Community. Thanks voor jullie begrip!

Dit topic gaat nu op slot.