Beantwoord

Zie geen TV-abonnement na inloggen My T-Mobile



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

61 reacties

Reputatie 2

Hi @Jason dit mag je wel in gang zetten. Kan dit volgende week geregeld worden? De week daarna ben ik op vakantie mar zijn er nog wel thuisblijvers die TV willen kijken 😉

Reputatie 7
Badge +16

@fam.oberman Graag gedaan! We zijn incidenten tegengekomen waarbij Interactieve TV niet meer zichtbaar is in de nieuwe omgeving. Dit geldt niet voor iedereen die nog op het oude platform zit, maar zeker voor een groep klanten. Waarom dit precies gebeurt, zijn we nog niet achter, wellicht iets met een missende koppeling. Omdat er nog slechts een kleine groep klanten van het oude platform gebruikmaakt, schakelen we liever over op het nieuwe. Zo voorkomen we dat er issues blijven bestaan - puur gefixeerd op de nieuwe My-omgeving bedoel ik dan.

Momenteel betaal je € 5 per maand extra voor de box met recorder (Amulet 515). Dit bedrag betaal je ook voor Cloud Opnemen, dat betekent dat die elkaar wegstrepen en je omgerekend exact hetzelfde zult betalen per maand. De opslag zelf ben je inderdaad kwijt, daar dit fysieke opnames betreft. Geen zorgen! Je zult straks, na de migratie naar T-Mobile TV, gebruik kunnen maken van digitale opnames (tot 200 uur opslag mogelijk).

In ons handige topic kun je alle ins en out hierover lezen: Alles over T-Mobile TV | T-Mobile Community.

Op de website hebben we een handig overzicht met betrekking tot Cloud Opnemen: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Houd er alsjeblieft nog rekening mee dat je bij Cloud Opnemen niet alle zenders kunt opnemen, dit is beperkt tot het gros van de zenders. In onze zenderlijst kun je zien welke wel tot de mogelijkheid behoren: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis. Klik op “Cloud Opnemen” in het “Extra's”-tabje en zie welke zenders allemaal opneembaar zijn. 

Indien ik nog meer aanvullende info kan geven, geef een seintje! 😄

Reputatie 2

Hi @Jason dank voor je reactie en je uitleg.

Ben ik de enige ben die hier last van heeft of zijn er meer?  Op zich sta ik wel open voor nieuwe dingen en zeker als dat mijn probleem oplost.

Heb je wat meer info voor mij over T-MOBILE TV?  Ik betaal nu ook extra voor opslag in mijn box. Dat ben ik dan ook kwijt? 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @fam.oberman, na een extra check, vermoeden wij dat het “oude” tv-platform waar jij nog gebruik van maakt (Interactieve TV) niet meer correct ingeladen kan worden in de nieuwe My T-Mobile omgeving. Graag stel ik voor je om te zetten naar het nieuwere platform (T-Mobile TV) zodat je straks Cloud Opnemen kunt gebruiken. Dan heb je én geen verouderde TV Box met recorder meer én kun je genieten van de andere voordelen die het nieuwe platform met zich meebrengt. Voordat we die stap kunnen maken, dien ik echter wel de TV Box om te ruilen naar een Aria box. Kan ik dit in orde maken voor je? Ten tijde van de switch (het migratieproces) kun je een periode niet opnemen, is dat te overbruggen?

Laat me weten of je hier interesse in hebt, dan regel ik het vandaag nog!

Reputatie 2

Hoi @Lisa , we zijn alweer 2 weken verder. Ik begin bijna de hoop op te geven dat ik ooit nog bij mijn gegevens kan komen van T-Mobile Thuis. Of weet jij inmiddels meer 😞?

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, excuses voor de late reactie! Ik genoot zelf van een vakantie en zie dat dit topic in die tussentijd tussen wal en schip is beland. Weet dat je zeker niet onderin de lade ligt. Mijn collega's zijn nog steeds druk bezig, maar het probleem lijkt jammer genoeg nog niet verholpen te zijn. Als laatste update kan ik je meegeven dat er wordt gekeken naar een aanpassing op de inlogpagina voor klanten die dit issue zou moeten verhelpen. Ik hoop dat mijn collega's snel laten weten dat deze aanpassing is gelukt en dat jij ervaart dat alles weer zonder problemen werkt. Nogmaals sorry dat het al enige tijd duurt, er wordt echt nog hard aan gewerkt om dit te fixen! 

Reputatie 2

@Lisa of @Boris het is alweer een tijdje stil en krijg steeds meer het gevoel dat het niet gaat lukken of dat ik onderin de lade lig. Hebben jullie een andere update dan we zijn ermee bezig? 

Reputatie 2

Nog nieuws @Lisa . Ik zie dit trouwens als ik een product wil toevoegen.

En de vermelde link voegt niets toe. Die komt uit op https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-overzicht waar je ook vandaan komt 😌

Reputatie 2

@Lisa Ik gebruik MS Edge als browser. Voor inloggen in de app gebruik ik geen passwordmanager. Username en wachtwoord voor inloggen via de browser zijn opgeslagen in Edge. Maar dit heeft er weinig mee te maken lijkt mij. Heb wachtwoorden ook al 2x aangepast.

@fam.oberman 
Als eens geprobeerd om “in private” in te loggen?
(3 puntjes rechts boven in > nieuw in private-venster)

Waarschijnlijk komt straks ook nog ergens de tip/advies om je browser geschiedenis te wissen.
edge://settings/privacy
Let dan wel op dat je enkel Cookies en andere sitegegevens en Afbeeldingen en bestanden in de cache aanvinkt.
vink vooral wachtwoorden uit! (anders ben je die kwijt)

@Maarten098 dat heb ik ook geprobeerd. Ik snap je denk richting en ik kan inloggen maar zie dan niet al mijn producten. Daar help in private ook niet. 
En ik heb het ook geprobeerd in een nieuwe browser. Ook daar zie ik na inloggen maar 1 product. 

Reputatie 7

Kijk, super dat je dit weer zo razendsnel kon aanvullen @fam.oberman! Ik heb nu alle informatie die nodig is, dus ik heb al deze informatie van je doorgespeeld. Hopelijk merk je heel snel dat je weer kunt inloggen. 

Reputatie 4
Badge

@Lisa Ik gebruik MS Edge als browser. Voor inloggen in de app gebruik ik geen passwordmanager. Username en wachtwoord voor inloggen via de browser zijn opgeslagen in Edge. Maar dit heeft er weinig mee te maken lijkt mij. Heb wachtwoorden ook al 2x aangepast.

@fam.oberman 
Als eens geprobeerd om “in private” in te loggen?
(3 puntjes rechts boven in > nieuw in private-venster)

Waarschijnlijk komt straks ook nog ergens de tip/advies om je browser geschiedenis te wissen.
edge://settings/privacy
Let dan wel op dat je enkel Cookies en andere sitegegevens en Afbeeldingen en bestanden in de cache aanvinkt.
vink vooral wachtwoorden uit! (anders ben je die kwijt)

Reputatie 2

@Lisa Ik gebruik MS Edge als browser. Voor inloggen in de app gebruik ik geen passwordmanager. Username en wachtwoord voor inloggen via de browser zijn opgeslagen in Edge. Maar dit heeft er weinig mee te maken lijkt mij. Heb wachtwoorden ook al 2x aangepast.

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, merci voor deze snelle aanvulling! Zou je daarnaast nog kunnen aangeven welke browser jij op de laptop gebruikt? En gebruik je in de app een password manager? Dus dat jouw gebruikersnaam en wachtwoord automatisch worden ingevuld? Thanks alvast!

Reputatie 2

Hi @Boris ik log in via de app als de browser op laptop. Mijn mobiel abonnement is :

 

Reputatie 7

Hoi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met een fix voor de problemen, maar daarbij willen we je vragen voor extra informatie: 

  • Op wat voor manier probeer je in te loggen? Via de app, browser op telefoon of browser op PC/laptop? Welke browser bijvoorbeeld?
  • Wat voor Mobiel abonnement gebruik je? 

Met deze twee punten kunnen we nog dieper graven naar het probleem. Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite! 

Reputatie 2

En @Hajar ik heb je een paar PB's gestuurd. Graag zie ik je reactie tegemoet. 

Reputatie 2

@Lisa en @Boris hoe staat het met mijn issue? Laatste dagen is erg stil. 

Reputatie 2

@Hajar heb je een PB gestuurd 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fam.oberman 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik controleren waarom je die mail hebt ontvangen.. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, goed dat je dit aangeeft! Ik tag gelijk mijn mobiele collega @Hajar voor je om te vragen of zij jou hier meer duidelijkheid over kan geven. Kan jij hierop terugkomen? 💪

Reputatie 2

Hi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met de juiste oplossing. Wanneer er een update mogelijk is, zullen we deze uiteraard met jullie delen. Mocht je in de tussentijd een vraag hebben betreft je abonnement of een wijziging willen uitvoeren, staan de moderators uiteraard voor je klaar! 


Hi @Boris , dank voor je update en blijf deze aub ook geven. Ook als je niet altijd nieuws te melden hebt. 



Hi @Boris is het nu toeval dat ik in mijn mailbox een onverwachte mail krijg met als titel: VOOR JOU: JE NIEUWE CONTRACT. Ik heb helemaal geen nieuw contract voor mijn mobiele telefoon. ​​​​​​

Reputatie 4
Badge

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Heb het idee dat er niet veel gebeurd. 

Gewoon een vraag uit interesse @fam.oberman 
Wat is de reden dat er zo veel haast achter zit dat je bij je abonnement moet zijn?
Dat van viaplay is opgelost toch?

Misschien kunnen de mods je helpen al je iets in wilt zien/aangepast wilt hebben?
Dit geeft mogelijk iedereen weer even adem ruimte?

 

Hi @Maarten098 , ik neem een dienst af en bij die dient hoort ook inzage in mijn dienst. Ik wil graag mij abo checken op punten (zoals Viaplay) maar dat kan nu niet en dat vind ik vervelend.
Uiteraard begrijp ik dat er problemen kunnen optreden (werk zelf ook in de IT) maar deze duren mij iets te lang.

Tevens moet ik als klant iedere keer om een update vragen. Daar mag T-Mobile daar wat meer pro actief zijn. Communiceren is oh zo belangrijk om je klanten te behouden. Ik snap ook wel dat er niet altijd nieuws is maar ook dat kun je communiceren. 

Hoi @fam.oberman als eerst bedankt voor je reactie.


ik begrijp je volkomen, daarom ook mijn eerdere vraag.

Zelf werk ik ook in de IT, ik weet ook dat dingen soms heel erg lang kunnen duren …. jammer genoeg.
Maar ik heb daarin ook geleerd: als het nodig is, help op een andere manier om zo adem ruimte te creëren.
Gelukkig hebben de mods hulp aangeboden en staan ze voor je klaar.
Laten we hopen dat T-Mobile het probleem voor jou (en andere die het ondervinden) zo snel mogelijk opgelost worden.

 

Dat stukje van update's, ben ik met je eens.
(het is een persoonlijke verwachting van wat ik graag wenst en uiteraard ziet)
Maar als IT’ers weten wij beiden ook, als er geen nieuws is, er ook geen update is.
Anders krijg je gewoon het verhaal van stroop rond de mond.

Nogmaals, ik hoop van harte dat het allemaal zo snel mogelijk voor je opgelost is!

Reputatie 2

Hi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met de juiste oplossing. Wanneer er een update mogelijk is, zullen we deze uiteraard met jullie delen. Mocht je in de tussentijd een vraag hebben betreft je abonnement of een wijziging willen uitvoeren, staan de moderators uiteraard voor je klaar! 


Hi @Boris , dank voor je update en blijf deze aub ook geven. Ook als je niet altijd nieuws te melden hebt. 

Reputatie 2

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Heb het idee dat er niet veel gebeurd. 

Gewoon een vraag uit interesse @fam.oberman 
Wat is de reden dat er zo veel haast achter zit dat je bij je abonnement moet zijn?
Dat van viaplay is opgelost toch?

Misschien kunnen de mods je helpen al je iets in wilt zien/aangepast wilt hebben?
Dit geeft mogelijk iedereen weer even adem ruimte?

 

Hi @Maarten098 , ik neem een dienst af en bij die dient hoort ook inzage in mijn dienst. Ik wil graag mij abo checken op punten (zoals Viaplay) maar dat kan nu niet en dat vind ik vervelend.
Uiteraard begrijp ik dat er problemen kunnen optreden (werk zelf ook in de IT) maar deze duren mij iets te lang.

Tevens moet ik als klant iedere keer om een update vragen. Daar mag T-Mobile daar wat meer pro actief zijn. Communiceren is oh zo belangrijk om je klanten te behouden. Ik snap ook wel dat er niet altijd nieuws is maar ook dat kun je communiceren. 

Reputatie 7

Hi @fam.oberman,

We zijn nog hard bezig met de juiste oplossing. Wanneer er een update mogelijk is, zullen we deze uiteraard met jullie delen. Mocht je in de tussentijd een vraag hebben betreft je abonnement of een wijziging willen uitvoeren, staan de moderators uiteraard voor je klaar!