Beantwoord

Zie geen TV-abonnement na inloggen My T-Mobile



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

61 reacties

Reputatie 4
Badge

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Heb het idee dat er niet veel gebeurd. 

Gewoon een vraag uit interesse @fam.oberman 
Wat is de reden dat er zo veel haast achter zit dat je bij je abonnement moet zijn?
Dat van viaplay is opgelost toch?

Misschien kunnen de mods je helpen al je iets in wilt zien/aangepast wilt hebben?
Dit geeft mogelijk iedereen weer even adem ruimte?

Reputatie 2

Hoi @Lisa is er al nieuws? We zijn alweer 5 dagen verder. Als ik niet bij mijn abo kan komen ga ik toch een officiële klacht indienen.

Heb het idee dat er niet veel gebeurd. 

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, ik had ook heel erg gehoopt dat ik je al van een update had kunnen voorzien! Ik heb jouw gegevens onlangs doorgezet naar onze technische dienst, zodat dit hopelijk bij kan dragen aan een snelle(re) fix. Mijn collega's zijn ermee bezig, dus ik laat het je gelijk weten als er nieuws over is. 

Reputatie 2

@Lisa, we zijn alweer 3 dagen verder. Nog geen fix? Begint nu wel zorgelijk te worden. 

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, ik laat het je graag weten als er meer bekend is over de fix! 💪

Reputatie 2

Hi @Lisa ik hoop dat dit idd zo snel mogelijk wordt opgelost. Ik hoor weer graag van jullie.

Reputatie 7

Hi @fam.oberman, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Excuses dat je hier nog steeds problemen mee ervaart. Mijn collega's doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Ook zijn ik en mijn collega's dit volop aan het chasen, want wij willen echt dat dit rap wordt opgelost. Ik hoop dan ook dat je heel binnenkort ervaart dat je weer zonder problemen kan inloggen. 

Reputatie 2

@Gerrit078 ik had een gebruikersnaam en een emailadres. Emailadres werk wel en gebruikersnaam met alle mogelijke wachtwoorden werkt niet meer.

Ook in de app zijn de gegevens van T-Mobile thuis niet zichtbaar. 

@Gerrit078 ,ik heb idd nieuw ww aangevraagd maar dat mocht niet baten.

 

Gebruik je twee dezelfde e-mail adressen? Zou je eens willen kijken of je kunt inloggen met het oude wachtwoord? Soms kom je met het oude wachtwoord terecht in Thuis en met het nieuwe in mobiel. Niet geschoten is altijd mis.

 

Enig idee wanneer de problemen zijn opgelost? 

 

Wanneer klantvoordeel weer zichtbaar zal zijn kan ik helaas niet vertellen, helaas is dit een probleem welke volgens mij later op de dag pas is ontstaan. Dit zal eerdaags worden opgelost lijkt mij.

Omtrent het niet zichtbaar zijn van thuis is het - als bovenstaande niet werkt - even afwachten tot een moderator mogelijk je wachtwoord reset.

 

Reputatie 2

@Gerrit078 ,ik heb idd nieuw ww aangevraagd maar dat mocht niet baten.

Enig idee wanneer de problemen zijn opgelost? 

Goed om te horen dat abo Viaplay gewoon doorloopt. Ik heb hem idd niet opgezegd. 

Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis.

Heb je dit al geprobeerd ?

 

Krijg ook deze foutmelding:

Klopt, het lijkt erop dat er problemen zijn met het laden van de klantvoordeel gegevens. Soms duurt het laden van mobiele en/of thuis abonnement(en) ook langer dan gewoonlijk. T-Mobile is er druk mee bezig en helaas is het tot die tijd even afwachten. Misschien kun je het later even opnieuw proberen in de hoop dat het dan weer naar behoren werkt.

 

Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.

Heb je Viaplay opgezegd binnen die 4 maanden? Als dit niet het geval is, dan zou Viaplay gewoon moeten doorlopen tot je deze opzegt.