1 jaar wachten op aansluiting

  • 3 April 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Het vervelende is dat als men een nieuw topic start dit vaak een negatief beladen bericht is, deze zal niet veel anders zijn maar ik probeer het realistisch te benaderen. 

Ik heb op 31 maart 2023 de overstap gedaan naar T-mobile, toen bij ons in de woonplaats alles naar glasvezel over ging, de voordelen waren prima en ik dacht waarom niet. Echter zijn wij een jaar verder en ik heb nog niks. Ik woon tegenover het LC (Lokaal Centrum) waar de glasvezel vandaan komt, ik heb zelf gewerkt in de wereld van het glasvezel netwerk en snap dat er meerdere instanties zijn die dit moet regelen, echter is Odido (voorheen T-mobile nog steeds eindverantwoordelijk.), dit is zachts gezegd erg onprofessioneel, ik heb nul klachten en problemen met hun mobiele netwerk maar dit begint nu toch echt wel irritant te worden en overweeg het gewoon het in zijn geheel te annuleren.  

Ik heb gebeld met T-mobile toen en ik zou gebeld worden voor een afspraak met de aannemer wederom geen gehoor of nooit meer gebeld. Weer gebeld met Odido toen en je raad het al, geen gehoor. Meerdere mails gehad met het bericht “dat de datum niet gehaald zal worden” en dat het weer is opgeschoven met 3 maanden. Nu snap ik dat er vertraging kan zijn, dit is logisch en vrij gebruikelijk vandaag de dag in de wereld van de telecom en de snelle data transities want iedereen wilt het snelste internet. 

Maar ik zou toch graag zsm mijn aansluiting willen met de afspraken die gemaakt zijn bij het afsluiten van de bestelling. 

Tommie van Odido 28 dagen geleden

Hi @JLiersen, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Natuurlijk wil ik dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Daarom ben ik meteen voor je aan de slag gegaan en heb je order erbij gepakt. Ik zie dat de glasvezel nog niet naar binnen gebracht is. Verder zie ik geen informatie in mijn systeem staan. Daarom heb ik het doorgezet naar onze glasvezelafdeling om dit te onderzoeken. Zij zullen je dan een telefonische update geven over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken kunnen krijgen dan spreken ze een voicemail in.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JLiersen, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Natuurlijk wil ik dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Daarom ben ik meteen voor je aan de slag gegaan en heb je order erbij gepakt. Ik zie dat de glasvezel nog niet naar binnen gebracht is. Verder zie ik geen informatie in mijn systeem staan. Daarom heb ik het doorgezet naar onze glasvezelafdeling om dit te onderzoeken. Zij zullen je dan een telefonische update geven over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken kunnen krijgen dan spreken ze een voicemail in.

Reageer