Beantwoord

1 tv box opgezegd maar status blijft hangen op besteld.

  • 5 June 2023
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb 20-05 1 tv box opgezegd omdat ik deze niet meer gebruik en ik deze 5 € dan kan gebruiken voor cloud opname maar de status blijft hangen op besteld. Ik kan geen andere bestelling doen (cloud) voordat deze is afgerond. Hoe lang duurt de verwerking nog?

 

icon

Beste antwoord door Michel369 5 June 2023, 12:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Michel369, ik ben direct voor je gaan kijken!

Wat mij opvalt is dat er geen telefoonnummer is gekoppelt aan je account. Dit is de reden dat de bestelling niet goed doorloopt. Geen zorgen, dit is makkelijk te verhelpen. Ga naar My T-Mobile en klik op je TV Abonnement. Klik vervolgens op de drie puntjes "Meer” → Mijn Gegevens → Contact gegevens → Wijzigen. Voer hier je telefoonnummer in, de veranderingen zullen enkele minuten duren voordat deze goed staan. Als het telefoonnummer is toegevoegd zal de bestelling doorlopen! Loop je nog ergens tegen aan? Geef dan een gil, dan help ik je verder.

Reputatie 2

Hi @Michel369, ik ben direct voor je gaan kijken!

Wat mij opvalt is dat er geen telefoonnummer is gekoppelt aan je account. Dit is de reden dat de bestelling niet goed doorloopt. Geen zorgen, dit is makkelijk te verhelpen. Ga naar My T-Mobile en klik op je TV Abonnement. Klik vervolgens op de drie puntjes "Meer” → Mijn Gegevens → Contact gegevens → Wijzigen. Voer hier je telefoonnummer in, de veranderingen zullen enkele minuten duren voordat deze goed staan. Als het telefoonnummer is toegevoegd zal de bestelling doorlopen! Loop je nog ergens tegen aan? Geef dan een gil, dan help ik je verder.

 

Ik heb de telefoonnrs toegevoegd, ik wacht even af of het proces nu verder loopt. 

Bedankt. 

Reageer