Beantwoord

1Gbit/s abonnement afsluiten werkt niet

  • 24 October 2023
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Hoi,

Ik probeer een 1Gbit/s abonnement af te sluiten via de website. Echter kom ik helaas niet door naar de volgende stap van het formulier. Zodra ik inclusief TV selecteer lijk ik wel door te geraken. Is er iets mis met het aanvraagformulier?

Glasvezel is wel op mijn adres beschikbaar.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 October 2023, 10:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thomas Neis 

1 Gbps + tv bestellen lukt hier wel en ik kan naar de volgende stap, kun je eens een andere browser of andere apparaat gebruiken?

@Waqqas Het lukt inderdaad wel zodra je TV erbij doet, echter wil ik alleen glasvezel zonder TV en zonder bellen. Ook al in incognito tab en andere browsers geprobeerd, zelfs vanuit Odidio app. Allemaal helaas met hetzelfde resultaat.

Dit is de url met de opties die ik wil: https://www.odido.nl/shop/internet/product/zelf-samenstellen?ch=es&cc=con&sc=acq&dr=12&pr=CYR01,IFW05,IWF&bc=1,0,0&fc=FoChoice1

Reputatie 7
Badge +15

@Thomas Neis

Ah sorry verkeerd gelezen, hier via Samsung browser kan ik voor geen enkele internetsnelheid kiezen zonder tv en vast bellen. Na het drukken op volgende ververst de pagina.

Doe het anders via www.breedbandwinkel.nl of www.pricewise.nl dan krijg je er een cashback bij.

@Waqqas Top, thanks! Heb het nu afgesloten via breedbandwinkel.nl

Reageer