4 maanden korting maar bij afsluiten stond 6 maand

  • 8 December 2023
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

ik heb 2Gbps afgesloten bij jullie, nu staat daar dat je 6 maanden 30 euro korting krijgt, echter zie ik nu in mijn contract staan dat ik er maar 4 krijg?

(ik ben een nieuwe klant)

 

ik zou hier graag wat opheldering over willen hebben.

Ishana van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Kevin_H, goed dat je hiervoor aan de bel trekt en super leuk dat je voor ons gekozen hebt! 😊 Heb je toevallig nog een screenshot hiervan? Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Kevin_H, goed dat je hiervoor aan de bel trekt en super leuk dat je voor ons gekozen hebt! 😊 Heb je toevallig nog een screenshot hiervan? Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Hoi @Kevin_H, goed dat je hiervoor aan de bel trekt en super leuk dat je voor ons gekozen hebt! 😊 Heb je toevallig nog een screenshot hiervan? Groetjes, Ishana

Ja hoor

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Kevin_H, bedankt voor de screenshot.

Zou je hiervoor onze Sales-afdeling willen opbellen? Dit is namelijk per adres verschillend en ik kan dit jammer genoeg niet voor je aanpassen. Zij kunnen dit voor je nakijken en wellicht de twee maanden extra korting toevoegen! 

Reputatie 1

Heb contact gehad, en er werd mij verteld dat er niets meer aan gedaan kan worden.

wel zorgelijk want op de website zelf staat nog steeds 6 maanden korting ipv 4 maanden wat dus op het contract staat.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Kevin_H, goed om te weten! Zodra je abonnement actief is en je uit je bedenktijd bent, kunnen wij voor de twee overige maanden een vergoeding voor je aanmaken. Zo ontvang je de korting alsnog. Laat je tegen die tijd een reactie achter? Dan maken wij het in orde. Laat ook gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Goede dag,

 

Mijn abo is actief! :)

ik ontvang nog graag de korting :)

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Kevin_H, wat super om te zien dat jouw abonnement nu van start gegaan is! Ik heb de vergoeding gelijk voor je in orde gemaakt en een vergoeding voor je aangemaakt voor een bedrag van €60. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en zal worden verrekend met jouw volgende factuur! 

Reputatie 1

Hi @Kevin_H, wat super om te zien dat jouw abonnement nu van start gegaan is! Ik heb de vergoeding gelijk voor je in orde gemaakt en een vergoeding voor je aangemaakt voor een bedrag van €60. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en zal worden verrekend met jouw volgende factuur! 

Hartelijk dank voor de goede service.

Reageer