5 mei aangevraagd, nog steeds niet aangesloten

  • 10 July 2023
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Goedemiddag,
 

Ik heb op 5 mei T-Mobile thuis aangevraagd, er is hier nog geen glasvezelaansluiting in huis, VWT had me een aantal keer telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas heb ik met mijn werk zeker niet altijd de gelegenheid om de telefoon op te nemen, daarnaast is terugbellen in de pauze onbegonnen werk aangezien ze extreem lange wachttijden hebben.

Toen ik een middag vrij was, eindelijk een dame bij VWT aan de lijn gekregen, afspraak gemaakt voor donderdag 8 juni om 08:00 uur, er is de hele dag iemand thuisgeweest, maar niemand gezien van VWT.
 

Toen via de chat contact gezocht met een medewerker van T-Mobile, die zag de afspraak niet eens in het systeem staan, hij heeft toen een case aangemaakt voor de backoffice om nogmaals bij KPN te informeren.
 

een week later nog niks vernomen, nogmaals contact gezocht via de chat, werd mij verteld dat het net 2 dagen daarvoor was doorgezet naar KPN, en dat ik nog een aantal dagen moest wachten.

 

Op 27 juni, nadat ik nog steeds niks had vernomen van T-Mobile/KPN of VWT, gebeld met de klantenservice van T-Mobile, daar werd mij verteld dat volgens het systeem VWT mij de dag ervoor zou hebben gebeld, maar geen contact had gekregen, ik ben toen niet gebeld, ook geen gemiste oproep gehad!! en dat ik toch echt zelf contact moest zoeken met VWT of KPN, omdat zij dit verzorgen.

VWT geprobeerd, maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan was ik er wel klaar mee, contact gezocht met KPN, die vertelden mij dat T-Mobile een nieuwe opdracht moest plaatsen omdat VWT de opdracht er inmiddels uit had gehaald.

 

Onderhand ben ik er een beetje klaar mee om van het kastje naar de muur gestuurd te worden, ik ben klant geworden bij T-Mobile, dus verwacht ook dat T-Mobile het nu gaat oplossen, ik ga niet meer zelf achter diverse bedrijven aan om het maar geregeld te krijgen.

 

onderhand zou voor alle narigheid er wel een compensatie mogen volgen in de zin van een hogere internetsnelheid voor dezelfde prijs, maar om daarvan gebruik te kunnen maken moet ik wel eerst aangesloten worden!!

Met vriendelijke doch gefrustreerde groet,

 

Roy Niessink

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @Roy_33NL, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat het langs elkaar heen gaat. Ze hebben je een aantal keer proberen te bereiken maar kregen geen gehoor. Ik kan dit zelf jammer genoeg niet doorzetten en hier zul je zelf nog een keer voor moeten bellen. Zou je KPN NetwerkNL op dit nummer willen bellen: 088 006 37 44 (kies voor optie 2). Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 08.30 - 17.00 uur. Wil je mij een terugkoppeling geven hiervan? Hopelijk lukt het om een afspraak in te plannen!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roy_33NL, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat het langs elkaar heen gaat. Ze hebben je een aantal keer proberen te bereiken maar kregen geen gehoor. Ik kan dit zelf jammer genoeg niet doorzetten en hier zul je zelf nog een keer voor moeten bellen. Zou je KPN NetwerkNL op dit nummer willen bellen: 088 006 37 44 (kies voor optie 2). Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 08.30 - 17.00 uur. Wil je mij een terugkoppeling geven hiervan? Hopelijk lukt het om een afspraak in te plannen!

Hi @Roy_33NL, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat het langs elkaar heen gaat. Ze hebben je een aantal keer proberen te bereiken maar kregen geen gehoor. Ik kan dit zelf jammer genoeg niet doorzetten en hier zul je zelf nog een keer voor moeten bellen. Zou je KPN NetwerkNL op dit nummer willen bellen: 088 006 37 44 (kies voor optie 2). Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 08.30 - 17.00 uur. Wil je mij een terugkoppeling geven hiervan? Hopelijk lukt het om een afspraak in te plannen!

Ik denk niet dat dit gaat werken, aangezien KPN al eerder heeft aangegeven dat de provider (T-Mobile) een nieuwe opdracht moet geven. wat ik overigens ook al in mijn 1ste post heb gemeld, hierbij wat ik via de email van KPN heb ontvangen:

 

Geachte heer Niessink, 

Hartelijk dank voor uw bericht.
 

Ik heb nog een keer ons systeem voor bouwopdrachten bekeken, deze is helaas alleen nog maar gevuld met de opgezegde opdrachten. Er moet echt een nieuwe opdracht vanuit de provider komen. Het komt nog wel eens voor dat een opdracht blijft hangen in de 'backoffice' van de provider. Hier kunt u eventueel ook naar vragen als u hen belt.

Met vriendelijke groet,

Gio 

logo-kpnnetwerk.png

 

Nogmaals voor de duidelijkheid, ik ben klant bij jullie, en volgens mij heb ik er nu zelf al meer dan genoeg tijd en geld ingestoken, ik doe zaken met jullie, niet met KPN of VWT, desnoods dat kpn of vwt nogmaals z.s.m contact opneemt, dit kan ook per email overigens, ik ga zelf helemaal niks meer bellen, ik ben klant bij jullie, dus dan gaan jullie het maar regelen!!

 

 

Ik had al via email bericht gehad van KPN, zoals ik ook in mijn eerste post heb aangegeven.

VWT geprobeerd, maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan was ik er wel klaar mee, contact gezocht met KPN, die vertelden mij dat T-Mobile een nieuwe opdracht moest plaatsen omdat VWT de opdracht er inmiddels uit had gehaald.

 

Hierbij wat ik per email heb ontvangen:

 

Geachte heer Niessink, 

Hartelijk dank voor uw bericht.
 

Ik heb nog een keer ons systeem voor bouwopdrachten bekeken, deze is helaas alleen nog maar gevuld met de opgezegde opdrachten. Er moet echt een nieuwe opdracht vanuit de provider komen. Het komt nog wel eens voor dat een opdracht blijft hangen in de 'backoffice' van de provider. Hier kunt u eventueel ook naar vragen als u hen belt.

Met vriendelijke groet,

Gio 

logo-kpnnetwerk.png

 

Nogmaals voor de duidelijkheid, ik ben klant geworden bij jullie, niet bij KPN of VWT, jullie gaan dit maar regelen, ik ga niemand meer bellen, zorgen jullie er maar voor dat ik gecontacteerd word, telefonisch of per email maakt me niet uit!

Om hier zelf maar weer een vervolg aan te geven, aangezien men van T-Mobile dit niet doet, KPN geeft aan dat T-Mobile weer een nieuwe opdracht aan hun moet geven voor het realiseren van een aansluiting.

@Tommie Ik ben volgende week de hele week vrij, dus als ze dan eindelijk een aansluiting kunnen realiseren zou dat fijn zijn, ik ga er vanuit dat dit nu eindelijk geregeld gaat worden.

Reageer