Aanleg glasvezel Capelle aan den IJssel

  • 8 March 2024
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Ik woon in Capelle aan den IJssel, postcode 2904HB.

Glasvezel lig tot voor de deur. Een abonament aangesloten op 8 Juni 2023, voor 1Gbit/s.

Email 12 Juni 2023: Onze netwerkpartner verwacht je woning rond augustus - september 2023 aan te kunnen sluiten op het glasvezelnetwerk.

Email 23 Juni 2023: We verwachten rond oktober - november de Glasvezelaansluiting bij jou in huis te kunnen plaatsen.

Email 23 Augustus 2023: We verwachten rond november - december de Glasvezelaansluiting bij jou in huis te kunnen plaatsen.

Email 07 September 2023: Onze netwerkpartner verwacht het gebouw na oktober 2023 aan te kunnen sluiten op het glasvezelnetwerk.

Email 23 September 2023: We verwachten rond oktober - november de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.

Email 23 October 2023: We verwachten rond oktober - november de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen

Email 23 November 2023: We verwachten rond november - december de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.

Email 23 December 2023: We verwachten rond december - januari de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.

Email 23 Januari 2024: We verwachten rond januari - februari de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen

 

Dus, ik mis de email van 23 Februari 2024 en verder ik geloof jullie niet meer.

 

 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Waqqas 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen. Ik begrijp goed dat je graag Glasvezel wil, ik help je graag verder om dit te realiseren! 

Ik heb gelijk een verzoek ingediend bij onze Fiber afdeling met het verzoek of zij contact op kunnen nemen met de (externe) netwerkbeheerder. Zij zullen voor je nagaan hoe het er voor staat met de planning. 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TTT2004 

Heb je al eens contact opgenomen met de netwerkbeheerder waarom ze geen glasvezelaansluitpunt komen plaatsen? Waarschijnlijk is de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber. Odido kan ook pas aan de slag wanneer dit is gedaan.

Hoi, dank voor de antwoord.

Nee, ik had geen contact, wij wonen in een VvE. Meer dan maand geleden wij had een brief ontvangen met de verzoek om onze data te opsturen naar ODF. Dat heb ik online gedaan en niets verder gehoord.

Ik zit om te denken voor andere oplossingen zoeken, 4G/5G voor Thuis, onze KPN VDSL2 is heel slecht, 20M/1M snelheid. 45 eur per maand ook.

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Waqqas 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen. Ik begrijp goed dat je graag Glasvezel wil, ik help je graag verder om dit te realiseren! 

Ik heb gelijk een verzoek ingediend bij onze Fiber afdeling met het verzoek of zij contact op kunnen nemen met de (externe) netwerkbeheerder. Zij zullen voor je nagaan hoe het er voor staat met de planning. 

 

Reageer