Beantwoord

Aanleg glasvezelaansluitpunt

  • 8 February 2024
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Op 30-09-2023 heb ik via Breedbandwinkel een Internet+TV glasvezel abonnement besteld dat zou ingaan op 1-1-2024.Ik ging ervan uit dat dit gewoon mogelijk was na de postcodecheck. Het bleek echter dat het langer ging duren om het glasvezelaansluitpunt in mijn woning aan te leggen terwijl de kabel in de straat al maanden ligt.

Nu ben ik een aantal weken geleden gebeld door iemand van D&J Glasvezeltechniek voor het maken van een afspraak voor het aanleggen van dit aansluitpunt en die afspraak heb ik ook gemaakt. Ik kan alleen helemaal niks terugvinden over D&J Glasvezeltechniek of hun samenwerking met Odido?

Werkt D&J samen met Odido en als zij het aansluitpunt komen aanleggen moet ik dit dan betalen?

icon

Beste antwoord door Jerrie12 9 February 2024, 12:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jerrie12, leuk dat je een glasvezelaanvraag bij ons hebt lopen, ik zie je graag van glasvezel genieten! Zoals je merkt heeft de aanleg van het geheel nieuwe glasvezelnetwerk een hoop voeten in de aarde. Wij proberen dit proces zo snel mogelijk samen met de netwerkbeheerder Volker Wessels. Zij maken gebruik van een hoop onderaannemers. D&J Glasvezeltechniek werkt dus niet voor ons, maar voor de netwerkbeheerder Volker Wessels.

Voor de glasvezelaansluiting hoef je vrijwel nooit iets te betalen. Mocht dit toch wel het geval zijn door een aparte aansluitsituatie dan krijg je van te voren een prijsopgave en de optie om akkoord te gaan of kosteloos de bestelling af te breken. Nogmaals, dit komt eigenlijk nooit voor en daarom verwacht ik ook dat de aansluiting gratis bij je wordt aangelegd.

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, ik helder het graag voor je op! 

Mod edit:

Hoi @Jerrie12, leuk dat je een glasvezelaanvraag bij ons hebt lopen, ik zie je graag van glasvezel genieten! Zoals je merkt heeft de aanleg van het geheel nieuwe glasvezelnetwerk een hoop voeten in de aarde. Wij proberen dit proces zo snel mogelijk samen met de netwerkbeheerder Volker Wessels. Zij maken gebruik van een hoop onderaannemers. D&J Glasvezeltechniek werkt dus niet voor ons, maar voor de netwerkbeheerder Volker Wessels.

Voor de glasvezelaansluiting hoef je vrijwel nooit iets te betalen. Mocht dit toch wel het geval zijn door een aparte aansluitsituatie dan krijg je van te voren een prijsopgave en de optie om akkoord te gaan of kosteloos de bestelling af te breken. Nogmaals, dit komt eigenlijk nooit voor en daarom verwacht ik ook dat de aansluiting gratis bij je wordt aangelegd.

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, ik helder het graag voor je op! 

Dank voor je antwoord! Ik had al zoveel tegenstrijdige informatie gelezen dat ik het even niet meer wist, ben nu weer gerustgesteld.

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @Jerrie12, leuk om te horen dat ik het fijn voor je kon ophelderen! Ik ga voor je duimen dat de aanleg voorspoedig verloopt en voor nu wens ik je nog een heel mooi weekend toe. 😃

Reageer