Beantwoord

Aansluiten Glasvezel

  • 19 October 2021
  • 29 reacties
  • 699 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7

Hi @DeTrageGast, namens Jason: heel graag gedaan! Hele goede vraag van je, waar ik je graag meer duidelijkheid over geef. De reactietijd bij zowel KPN als onze technische dienst bedraagt ongeveer drie tot vijf werkdagen. KPN probeert het binnen 48 tot 72 uur op te pakken, maar dat is jammer genoeg niet altijd mogelijk. Weet jij voor nu voldoende? Er wordt in ieder geval echt geprobeerd om zo snel mogelijk jouw issue te verhelpen! 🤞

Tof dat jij je aan het verdiepen bent in een mogelijke tijdelijke oplossing. Ik ben in ieder geval heel blij om te zien dat jij al bent voorzien van een unlimited data voucher en denk ook graag met je mee in andere mogelijkheden. Een 4G router dient te worden afgesloten met een minimum contract van een jaar, dus hier kan ik je jammer genoeg niet mee verblijden voor een tijdelijke periode. Je zou eventueel wel zelf een 4G router kunnen aanschaffen, waarin je een T-Mobile sim-kaart kunt doen en die dan als router laat fungeren. Ik kan je hiervoor namelijk voorzien van data vouchers, zodat het net is alsof je onbeperkt wifi thuis hebt. 

Ik hoop natuurlijk net als Jason dat jij uiterlijk volgende week weer een verbinding hebt die up and running is. Mocht je meer informatie willen, dan geef ik je die met liefde!

Reputatie 2

Hi @Jason

bedankt voor je reactie. Laten we hopen dat het goed gaat. Enige puntje waar ik mee blijf zitten is de reactietijd. Ik begreep van jou collega dat deze 2 werkdagen hebben om te reageren en vervolgens weer 5 werkdagen om met een oplossing te komen.

kan jij mij dit bevestigen? Mocht dit het geval zijn, is er dan voor T-mobile nog een andere - tijdelijke - oplossing te voorzien (bijv. Met een 4/5G router met buitenantenne?)

 

hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @DeTrageGast, van harte welkom op de Community!

Sorry voor de mindere start bij Thuis, dat is niet de service die we voor ogen hebben. Er lijkt administratief niet helemaal goed gehandeld te zijn aan de kant van de netbeheerder, daardoor kun je pas later opgeleverd worden. Ik ben van mening dat wij hiervoor mede-verantwoordelijk zijn omdat je bij ons jouw abonnement afneemt, het is gemakkelijker om met het spreekwoordelijke vingertje te wijzen door ons, maar dat is in dit geval niet terecht. Wij hadden hier sneller en alerter op moeten reageren zodat KPN Netwerk het probleem administratief kon verhelpen, afijn dat is niet gebeurd en ook daarvoor een welgemeend excuses!

De belangrijkste vraag luidt nu: hoe gaan we dit dan toch nog snel oplossen? Mijn collega van de Klantenservice heeft de prioriteit op urgent gezet, daarmee kan jouw case eerder opgepakt worden. Hoe spijtig ook, is dat niet per definitie een garantie, maar er is wel alles aan gedaan om het zo snel mogelijk in behandeling te laten nemen. 

Ik hoop oprecht dat het vanaf vandaag alleen maar goed gaat en dat je vóór volgende week nog met een werkende verbinding zit. Een belofte kan daarin niet worden gemaakt, dat zou niet eerlijk tegenover jou zijn en dat is het laatste dat ik op dit moment wil, dat gezegd hebbende, kan ik je wel toezeggen dat mijn collega hier alles aan heeft gedaan. Zodra er een update is, zal deze per direct aan je kenbaar worden gemaakt en mocht er tussentijds aan jouw kant ineens licht verschijnen, mag ik je dan vragen om ons in dit topic daarover in te lichten? Hartstikke bedankt voor je begrip en geduld en als ik nog iets kan doen voor je, laat het dan alsjeblieft weten.

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @DeTrageGast  Ik ga de moderators vragen even mee te lezen. Hopelijk kunnen ze helpen.

Geen garantie maar doe mijn best! 
Groetjes