Beantwoord

Aansluiten Glasvezel

  • 19 October 2021
  • 29 reacties
  • 699 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@DeTrageGast Ik haal de afspraak eruit zodat je geen onnodige sms’jes meer ontvangt. Wat betreft een compensatie: we startten de facturatie pas vanaf 6 november, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Tegelijkertijd wil ik je wel iets anders aanbieden omdat het allemaal tegenzat met de installatie en de verbinding: laten we de helft van de eerste maandkosten (€ 12,50) vergoeden, dit wordt dan op een volgende factuur verrekend met je maandbedrag. Hier stuur ik je straks ook nog een bevestiging van per e-mail zodat duidelijk is dat de vergoeding er aankomt. 

Mocht ik je met iets anders kunnen helpen, dan houd ik me altijd aanbevolen!

 

Reputatie 2

@Jason 

bedankt voor je compensatie! Waar ik wel een beetje mee zit is echter de “aansluitkosten”. Deze worden bij mij in rekening gebracht vanwege de Guidion monteur die hier welgeteld 3 minuten binnen is geweest. In mijn ogen zou het fijn zijn als deze ook worden gecompenseerd - de monteur heeft eigenlijk niets gedaan en de aansluiting is uiteindelijk niet werkend opgeleverd door de monteur.

 

Hoor graag wat je hierin zou kunnen betekenen.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Aansluitkosten zijn meer dan de Guidion monteur. B.v. de verzendkosten van het pakket en de patch in de KPN centrale.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @DeTrageGast,

Fijn om te horen dat je een 4G router op de kop hebt weten te tikken! Ik had je in de tussentijd graag van een update voorzien, alleen heb ik op dit moment ook geen bruikbare informatie. De andere moderators en ik blijven op jouw dossier hameren en hopelijk weten we snel een doorbraak te bereiken.