Aansluiten op glasvezel loopt dramatisch

  • 22 July 2022
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Reputatie 1

Hopelijk kan er iemand mij helpen, want tot nu toe loopt mij bestelling bij T-Mobile zeer stroef.

Een overzicht van wat er tot nu toe is gebeurd:

  • Eind mei via T-Mobile heb ik een glasvezel abonnement afgesloten 
  • T-Mobile geeft aan dat er in de woning is nog geen glasvezelaansluitpunt is, de netwerkbeheerder zal contact met mij opnemen voor een afspraak om dit te installeren. Dit klopt en ik was blij dat dit bekend was in het systeem.
  • KPN Netwerk neemt snel contact op, en op 6-Jun komt er iemand om de aansluiting te realiseren.
  • Persoon die op 6-Jun komt kan de distributie doos niet vinden in de straat, want de doos ligt niet waar die volgens zijn tekening zou moeten liggen, en geeft aan dat er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden, die afspraak zal dan met twee man zijn, en er zal meer tijd gepland moeten worden om de aansluiting te realiseren. Hij gaf zelf aan dat dit binnen een week zou moeten gebeuren

Ik hoor daarna echter helemaal niks in de week erna. In de weken daarna:

  • Ik heb meerdere malen met KPN netwerk gebeld, hun geven aan dat ze op een goedkeuring vanuit T-Mobile wachten om de opdracht uit te voeren
  • Heb ook meerdere malen met T-Mobile via de telefoon contact gehad, die geeft dan aan dat ze onbekend zijn met een goedkeuring die vanuit hun gegeven moet worden. Ook neemt T-Mobile contact op met degene die de aansluiting moeten doen, en geven dan aan mij door dat KPN Netwerk binnen een paar dagen contact met mij zal opnemen, maar dit gebeurd niet.

Zou iemand hier naar kunnen kijken? Het heeft weinig zin om mij hier achterna te laten bellen, en van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Alvast bedankt.


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6

Hoi @ADiTheMAN, goed dat je via deze weg contact opneemt. Ik kan mij goed voorstellen dat jij zo snel mogelijk van je nieuwe glasvezelverbinding wilt genieten. Een complete aanleg kost wat tijd en in dit geval iets langer dan gepland, sorry daarvoor. Ik heb je dossier erbij gepakt en ik zie dat het interne contact niet stil ligt. Op 21 juli is er nog contact geweest over de werkzaamheden die verricht moeten worden. Zoals ik het nu zie, is er een incorrecte werkorder aangemaakt. Dit is reeds hersteld en het proces is dan ook gaande. Ik durf je niet te zeggen op welke termijn de netwerkbeheerder dit in orde heeft gemaakt, maar ik kan je wel garanderen dat er hard aan gewerkt wordt! Je hoeft hiervoor geen contact op te nemen met de netwerkbeheerder. Bedankt voor je geduld!