Aansluiting

  • 13 January 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Goedemiddag,

 

totaal een leek wat betreft internet aansluitingen. 
 

Maar… ik ga verhuizen. In mijn oude woning werd alles nieuw aangelegd.
Nu is dat met het nieuwe adres anders.
Via internet gezocht naar een provider die kan leveren op mijn adres. Glasvezel niet mogelijk nog  maar DSL wel  

Bij Odido een abonnement met incl tv afgesloten. Later werd ik opgebeld dat DSL niet mogelijk zou zijn dat was niet aanwezig op mijn adres en zou ik aan moeten laten sluiten (dure grap) Alleen COAX op mijn adres is mogelijk. Ok dacht ik dat is pech. Maar wel Lekker prijzig bij ziggo dus via kabel want dat zou de enigste optie zijn.

Ik zie in de woning een oude telefoon doos in de muur in de woonkamer. Nog niet verder gezocht ivm geen tijd.  Dus later bedacht ik KPN te bellen en stelde mijn vraag  KPN geeft wel degelijk aan dat er een DSL lijn actief is dus een internet verbinding via DSL moet gewoon kunnen. Fijn! Nu verder zoeken in de woning  

Ik vind een open doos in de groepenkast met verschillende gekleurde bedrading. 
 

 

 

Dit lijkt mij dus het ISRA  punt ? Maar is dit het punt waar je je modem in plugt ? Of gek gezegd in de oude telefoon stekker ! En is het “ISRA” punt intact ?

 

 

 

 

 

 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hey @wear, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad het ISRA-punt. Echter ziet hij er niet heel erg verzorgd uit en ben ik bang dat er een monteur langs moet komen om dit te onderzoeken. Mag ik je vragen wanneer je precies gebeld bent toen ze zeiden dat de oplevering niet mogelijk was? Dan kan ik dit wellicht verder onderzoeken. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @wear, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad het ISRA-punt. Echter ziet hij er niet heel erg verzorgd uit en ben ik bang dat er een monteur langs moet komen om dit te onderzoeken. Mag ik je vragen wanneer je precies gebeld bent toen ze zeiden dat de oplevering niet mogelijk was? Dan kan ik dit wellicht verder onderzoeken. Alvast bedankt.

Reageer