Beantwoord

Aansluiting activeren

  • 19 November 2019
  • 35 reacties
  • 1045 Bekeken


Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @berendjV, dit kan inderdaad kloppen. De communicatie tussen ons systeem en Viaplay blijft ergen hangen. Ik heb het voor je doorgezet. Wordt vervolgd! 

Hello Tommie, vreemd. Voorheen was Vis hier gratis, zoals afgesproken. En nu een mail met heractivatie en nu moet ik per maand gaan betalen, is niet de afspraak. Zodra ik vanmiddag thuis ben zal ik weer trachten ViaP te activeren.

Ik heb even snel via mijn mobiel gekeken maar er staat nog steeds dat Viaplay op 6/11 gewijzigd is en dat dat nog niet gereed is. Ik heb geen wijziging aangevraagd. Ik kom daar ook niet verder om iets te activeren, zie geen mogelijkheden. Ik bobeer het later nog een op mijn PC maar denk dat het daar hetzelfde uitziet, helaas.

Update:
Bellen activeren op de Fritz duurt nog even want ik moet het wachtwoord nog uit de Zyksel toveren.
Viaplay zie ik niet in de app op mijn mobiel, als ik de Viaplay app op de tv wil installeren vraagt die heel even om een code door te geven maar even later is dat beeld weg en moet je Eadres en wachtwoord opgeven. Welke dat zijn is mij ????
Heel snel is de verbinding niet, maar amper 47,8 MB.
Tijdens contact met Service is er mij, Vanwege de lange wachttijd op activatie, een International TV pakket toegezegd met o.a. Arte daarin. Ik zie dit niet bij abbonnement en ook nergens in de gids of zo.
Ik hoop spoedig weer wat positiefs over bellen te kunnen melden.
Groeten
 

Hi @berendjV Ik heb meteen ook met je meegekeken in jouw abonnement en ik zie dat Viaplay nog geactiveerd en gekoppeld moet worden in Mijn Odido. Je hebt hier ook een e-mail over ontvangen. Zodra dit gekoppeld is, kun je met het door jou gekoppelde/gekozen e-mailadres en wachtwoord inloggen op de Viaplay app op de tv. 

Wanneer heb je exacct contact gehad met een telefonische collega? Ik ben nog even gaan speuren en ik zie geen log terug over het gespreken de toezegging voor het zenderpakket. Dit zenderpakket is dan ook nog niet actief. Als je mij hier meer informatie over kan geven, kan ik dit verder voor je uitzoeken.

Wat betreft de snelheid, klopt dit helemaal. Je hebt een pakketsnelheid van maximaal 50 Mbit/s afgenomen, 47,8 Mbit/s is dan ook erg goed. 

Mocht je verder nog andere vragen hebben, laat het gerust weten, ik sta hier voor je klaar!

 

Hello Demi,
Die mail heb ik vanmorgen pas gehad! De mail verwijst naar mijn odido, als ik daar inlog en naar tv ga zie ik niets wat ik moet activeren. Via zoeken kwam ik op een viaplay activeren pagina… maar die werkt niet!

Jammer dat je niets kunt vinden over die toezegging, ik heb van dat gesprek een geen ticket gekregen. Dat contact zal op de 26e j.l. zijn geweest rond het middaguur als ik het goed heriiner.

Oke die snelheid moeten we dan maar vasthouden. Morgen ben ik weer met het modem bezig, hoop dat het gaat lukken met dat wachtwoord ontfutsele.

Nog even dit, het is best lastig om via Tmob paginas weer op Odido terecht te komen. Soms loopt dat gewoon dood.

Hi @berendjV Ik heb meteen ook met je meegekeken in jouw abonnement en ik zie dat Viaplay nog geactiveerd en gekoppeld moet worden in Mijn Odido. Je hebt hier ook een e-mail over ontvangen. Zodra dit gekoppeld is, kun je met het door jou gekoppelde/gekozen e-mailadres en wachtwoord inloggen op de Viaplay app op de tv. 

Wanneer heb je exacct contact gehad met een telefonische collega? Ik ben nog even gaan speuren en ik zie geen log terug over het gespreken de toezegging voor het zenderpakket. Dit zenderpakket is dan ook nog niet actief. Als je mij hier meer informatie over kan geven, kan ik dit verder voor je uitzoeken.

Wat betreft de snelheid, klopt dit helemaal. Je hebt een pakketsnelheid van maximaal 50 Mbit/s afgenomen, 47,8 Mbit/s is dan ook erg goed. 

Mocht je verder nog andere vragen hebben, laat het gerust weten, ik sta hier voor je klaar!

 

Hello Demi,
Die mail heb ik vanmorgen pas gehad! De mail verwijst naar mijn odido, als ik daar inlog en naar tv ga zie ik niets wat ik moet activeren. Via zoeken kwam ik op een viaplay activeren pagina… maar die werkt niet!

Jammer dat je niets kunt vinden over die toezegging, ik heb van dat gesprek een geen ticket gekregen. Dat contact zal op de 26e j.l. zijn geweest rond het middaguur als ik het goed heriiner.

Oke die snelheid moeten we dan maar vasthouden. Morgen ben ik weer met het modem bezig, hoop dat het gaat lukken met dat wachtwoord ontfutsele.

Nog even dit, het is best lastig om via Tmob paginas weer op Odido terecht te komen. Soms loopt dat gewoon dood.

Nog iets dat ik n et zag,
 

"Viaplay + ESPN Compleet

€ 25,99

€ 19,50

Viaplay + ESPN Compleet combinatiekorting

Je aanvraag is in behandeling”

En ik dacht dat het gratis was en dat het al geregeld was??

Odido ik denk dat ik niks raars zeg als ik stel dat jullie niet klantvriendelijk bezig zijn.
Odido Los alles deze week in een keer op want ik behoud mij het recht voor om anders al mijn abonnementen bij Odido per direct op te zeggen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @berendjV, ik heb het meteen nagekeken! Je hebt inderdaad een korting voor de eerste 12 maanden gratis ESPN en Viaplay. Dit kun je vinden op de vierde pagina van je rekening. Voor de rest klopt je rekening ook! Groetjes, Ishana

Dag, Ishana,

Financieel gesproken heb jij denk ik gelijk, maar je moet wel een studie faktuur lezen doen om op die uitslag te komen. Ik vind het wat rommelig en dat komt ook door het volgende:
Jij hebt er voor gezorgd dat die foute Viaplay bestelling vna 6/11 werd afbesteld, die staat nog steeds in behandeling.
Toe jij dat voorelkaar had stond netjes bij de eerste Viaplay-Espn bestelling: 1 jaar gratis. nu word er een bedrag genoemd dat later als korting word teruggege. Dat is heel wat anders want er word nu gesuggereerd dat het het tweede jaar wel betaald moet worden. Ik heb immers een twee jarig contract.
Wat ik het ergste aan alles vind is het feit dat er zo zonder overleg aan mijn abonnementen word geklooid!
En nog dit: Viaplay kan ik nog steeds niet activeren terwijl het abonnement al is ingegaan.
Vast bellen kan ik ook nog niet want het voip wachtwoord is nog niet geleverd, maar de kosten daarvoor worden wel ingehouden.
Helaas dus weinig enthousiasme bij mij dat dit alles nog goed gaat komen, ik ben alvast een brief voor het hoofdkantoor van Odido en Meldpunt Max aan het maken.

Dank voor jouw reactie en een fijne zondag verder,

Groet, Berend

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hilke_Tmobile 

Vervelende situatie waar je in beland bent..

Ik kan begrijpen dat je snel weer aangesloten wil zijn maar helaas is dat denk ik niet mogelijk omdat je installatiedatum definitief is.

Wellicht kan de klantenservice of webcare team dit een paar dagen vervroegen vanwege je situatie maar nu al aangesloten worden gaat hem niet worden.

Bovendien is het niet toegestaan glasvezel zelf aan te sluiten dit gebeurt door een monteur.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @berendjV, had je dit toevallig al getest op je PC? Ik hoor graag of dit verschil maakt. Groetjes, Ishana

Reageer