Aansluiting glasvezel

  • 14 August 2023
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Op 31-3-2023 bestelling geplaatst voor internet & TV vervolgens gebeurt er niets.

Na diverse keren met t- mobile gebeld te hebben werd er op 15-05-2023 eindelijk de opdracht gegeven aan de netwerk beheerder om de glasvezel in huis te monteren, dit is ook gebeurt volgens afspraak met KPN netwerk begin juni.

Daarna gebeurd er weer niets. Weer gebeld met T-Mobile uiteindelijk is het dan zover op 24-06-2023 komt de monteur van Guidion alles aansluiten.

Helaas de geleverde media converter defect.(niet op voorraad)

Monteur zou over 2 a 3 dagen terug komen jammer dus komt niet hoor verder ook niets.

Gebeld met Guidion die hebben geen opdracht van T-Mobile dus weer bellen met T-Mobile.

Eindelijk bericht van Guidion komen op 14-08-2023 om 9:20 uur.

Op 14-08-2023 krijg ik weer sms met de melding dat de monteur onverwacht is uitgevallen.

Na 30 minuten in de wacht gestaan bij Guidion heb ik de verbinding maar verbroken.

Kortom dit is een gebed zonder einde ik ga de bestelling maar annuleren, want schijnbaar is het niet mogelijk om hier een aansluiting te realiseren.

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @cobus1960, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het loopt zo te zien niet compleet vlekkeloos. Het kan soms gebeuren dat een monteur uitvalt, uiteraard begrijp ik dat dit niet leuk is. Als je het nog een kans wilt geven heb ik hier het nummer van Guidion: 0203232767, dit is het voorrangsnummer, als je je verhaal uitlegt ga ik er vanuit dat er heel snel een monteur ingepland kan worden. Zo niet, dan wil ik je heel veel succes wensen bij je nieuwe provider!

Bekijk origineel

4 reacties

Wij wonen in een appartement en de glasvezel zouden ze opnieuw moeten doortrekken naar de 13e etage waar we nu wonen, bijna een jaar op gewacht tot er iets zou gebeuren, terug maar weer KPN gegaan op glasvezel die er toch al lag. Ik begrijp niet waarom ze een completen nieuwe glasvezel moeten aanleggen terwijl ze die in de straat in een van de putten waar we aangekoppeld liggen en t-mobile via daar kunnen koppelen met onze glasvezel die er toch al lag…..??

Wij wonen in een appartement en de glasvezel zouden ze opnieuw moeten doortrekken naar de 13e etage waar we nu wonen, bijna een jaar op gewacht tot er iets zou gebeuren, terug maar weer KPN gegaan op glasvezel die er toch al lag. Ik begrijp niet waarom ze een completen nieuwe glasvezel moeten aanleggen terwijl ze die in de straat in een van de putten waar we aangekoppeld liggen en t-mobile via daar kunnen koppelen met onze glasvezel die er toch al lag…..??

Ik snap het ook niet meer ze zijn zo traag als dikke stroop.

Het lijkt er op dat ze geen nieuwe klanten willen hebben

Reputatie 7
Badge +9

Hey @cobus1960, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het loopt zo te zien niet compleet vlekkeloos. Het kan soms gebeuren dat een monteur uitvalt, uiteraard begrijp ik dat dit niet leuk is. Als je het nog een kans wilt geven heb ik hier het nummer van Guidion: 0203232767, dit is het voorrangsnummer, als je je verhaal uitlegt ga ik er vanuit dat er heel snel een monteur ingepland kan worden. Zo niet, dan wil ik je heel veel succes wensen bij je nieuwe provider!

Hallo Tommie,

Het is niet het enige wat aan de hand is met het uitvallen van die monteur.

Je stapt er wel erg makkelijk overheen om me gelijk succes te wensen bij de nieuwe provider.

Als jij een medewerker van mij zou zijn zou je gelijk een officiële waarschuwing krijgen.

Zo ga je niet met klanten om die al 20 jaar klant zijn en zeker niet met nieuwe klanten!

 

Reageer