Aansluiting Glasvezel

  • 17 February 2024
  • 9 reacties
  • 112 Bekeken

Vraag me af wanneer bij mij Glasvezel wordt aangesloten.  Heb vorig jaar januari 2023 een aanvraag gedaan. In de straat ligt al glasvezel van ODF. Elke maand standaard een e-mail adat het gerealiseerd gaat worden. Tot op heden geen resultaat. Graag zou ik van de moderator horen. Wanneer het wel werkelijk gerealiseerd gaat worden. Mijn probleem is dat ik zelf niet kan bellen met Odido. Want ben namelijk slechthorend en afhankelijk van Whatsapp, e-mail en chats. Daarom doenlijk nu via deze weg.

 

 

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hey @Barmatrix72, goed dat je hiervoor een topic begonnen bent.

Ik geef je hier graag meer informatie over, echter zie ik alleen dat de eerst mogelijke opleverdatum op 17 februari staat. Ik ga er vanuit dat er spoedig contact met je wordt opgenomen om de installatie te voltooien. Voor de zekerheid heb ik het doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken en je opbellen met een status update!  

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Barmatrix72 

Odido is de provider die zijn diensten levert over het glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber, Odido zal ook eerst moeten wachten op Open Dutch Fiber die het glasvezel naar binnen moet brengen en een glasvezelaansluitpunt moet plaatsen. Zodra dit is gebeurd dan zal Guidion voor de installatie komen.

Op de website van Open Dutch Fiber staat wel een emailadres, je kunt ze mailen met de vraag wanneer ze het glasvezel komen aansluiten of misschien kan een moderator eea voor je in gang zetten.

@Waqqas  ik vroeg om een antwoord van de moderator. Dat wacht ik namelijk op. Odido is verantwoordelijk. Dit duurt al een jaar. Odido moet achter de glasvezel leverancier gaan. Anders moeten ze de bestelling van levering glasvezel maar annuleren. Als ze het niet kunnen leveren. Verder ga ik hier niet op in. Wilt antwoord van de MODERATOR.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Barmatrix72, goed dat je hiervoor een topic begonnen bent.

Ik geef je hier graag meer informatie over, echter zie ik alleen dat de eerst mogelijke opleverdatum op 17 februari staat. Ik ga er vanuit dat er spoedig contact met je wordt opgenomen om de installatie te voltooien. Voor de zekerheid heb ik het doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken en je opbellen met een status update!  

Hoi @Tommie van Odido ik heb al stuk of 12 mailtjes gehad dat het aangesloten wordt. Standaard mails. Laten we hopen dat het snel aangesloten wordt. Alleen zoals ik al vermeld hebt in mijn bericht. Ik kan NIET bellen in verband met mijn slechthorendheid/doof. Vandaar via deze weg. Mocht de glasvezel afdeling wat meer weten. Dan moeten ze mij maar e-mailen.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het verzoek aangepast @Barmatrix72. Duidelijk aangegeven dat ze een e-mail moeten sturen! 

@Tommie van Odido Nog een kleine aanvulling hier. Mocht ik binnen een week niks te horen krijgen. Dan dient mijn glasvezelbestelling geannuleerd te worden en op de huidige manier verder te gaan via ADSL.

 

@Tommie van Odido nog steeds geen e-mail bericht van de afdeling Glasvezel. Kan jij mijn bestelling annuleren, met behoud van ADSL verbinding.

Ben het nu zat. Ik hoef die  glasvezel verbinding niet meer.

@Tommie van Odido Chatbot IZZI werkt ook niet mee, want die kan me niet doorverbinden met de adviseurs per chat. Daar heb ik ook niks aan.

Kan alleen bellen volgens IZZI en daar heb ik niks aan.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Barmatrix72 ik heb de netwerkmigratie aanvraag nu voor je geannuleerd. Je behoudt voor nu dan ook gewoon jouw DSL abonnement. Je kunt altijd op een later moment weer de aanvraag in Glasvezel in gang zetten als je dit wilt. Hopelijk is het dan bijna klaar en kun je hier sneller gebruik van maken. Ik ga in ieder geval voor je duimen! 😊

Reageer