aansluiting Glasvezel

  • 15 April 2024
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Ben al van oktober 2022 bezig om glasvezel te krijgen maar gaat niet lukken denk eraan om naar de belbus (van de vara)te bellen 

misschien zien ze daar een leuk idee in

het is niet okido bij Obido

Tommie van Odido 14 dagen geleden

Hi @maxruijs, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk wordt opgeleverd, daarom ben ik meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er een ticket open staat en dat er een kabelbreuk geconstateerd was, deze hebben ze inmiddels opgelost. Nu zit er een knik in de kabel in de voortuin, dit moeten ze nog gaan oplossen voordat er licht door de lijn komt. Hopelijk kunnen ze dit snel voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden?

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @maxruijs  Welkom! 
Wil je iets meer uitleggen want hier komen wij niet verder mee!
De belangrijkste vraag is eerst 

‘Is er al glasvezel in jullie straat aangelegd’?  

Heb je het aansluit pakket al ontvangen?

Is er al door jullie een afspraak gemaakt met Gideon? 

Ja

ja

Wie is jullie 

in mijn optiek moet obido dat doen als ik een auto koop en ik krijg hem afgeleverd zonder wielen en de dealer

zegt u moet de banden firma maar bellen

wat doe je dan?

maar je ziet dat het niet klopt jullie kunnen zien dat er glasvezel in de straat is zo een pakket verstuurd is

gr max

Reputatie 7
Badge +9

Hi @maxruijs, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk wordt opgeleverd, daarom ben ik meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er een ticket open staat en dat er een kabelbreuk geconstateerd was, deze hebben ze inmiddels opgelost. Nu zit er een knik in de kabel in de voortuin, dit moeten ze nog gaan oplossen voordat er licht door de lijn komt. Hopelijk kunnen ze dit snel voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden?

 

Reputatie 7
Badge +14

Ja

ja

Wie is jullie 

in mijn optiek moet obido dat doen als ik een auto koop en ik krijg hem afgeleverd zonder wielen en de dealer

zegt u moet de banden firma maar bellen

wat doe je dan?

maar je ziet dat het niet klopt jullie kunnen zien dat er glasvezel in de straat is zo een pakket verstuurd is

gr max

Wie is jullie?  Ik ben geen jullie en van vriendelijkheid is nog nooit iemand dood gegaan. 
Dit is een klant helpt klant community met ondersteuning van de moderators.

Ik kan dus NIETS zien, maar wel om duidelijkheid vragen zo dat iedereen het begrijpt (ik ben niet de belbus) snap je? 
Groetjes en succes!

Reageer