Aansluiting Glasvezel - na 9 maanden nog steeds geen aansluiting

  • 15 March 2024
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

In juni '23 glasvezel aangevraagd, was net in de wijk aangelegd, Odido (toen nog T-mobile) ging van deur naar deur om het te promoten, zou binnen enkele maanden aangesloten worden…

September werd November, November werd december, december werd… inmiddels leven we in maart en kan het volgens ODF nog maanden duren (hang net de telefoon op)…

Gek genoeg zag ik vanochtend wel busje van ODF in de wijk, echter bij ons helaas niet. vrienden van ons (wonen 2 straten verderop) hebben nog geen maand geleden aangevraagd en vanochtend is het naar binnen getrokken bij hun. Blijkbaar sluiten ze niet aan in volgorde van aanvraag.

Collega adviseert me nu om mijn huidige abbonement-aanvraag te annuleren, en dan opnieuw aan te vragen. Dan kom je schijnbaar boven op de stapel en gaat het allemaal wat sneller. Het zou toch niet waar kunnen zijn??

Frustrerend is het wel, heb niet het idee dat Odido pro actief probeert te helpen. Bij vragen krijg ik het nummer van ODF en de boodschap bel zelf maar. Datum van aansluiting wordt doorgegeven (vorig maand kreeg ik te horen dat 13 maart zou worden aangesloten, terwijl ODF meld dat het niet eens ingeplanned kan worden).

Heb nu nog Ziggo, misschien toch maar verlengen bij hun…. 

 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Bas_Schipholt 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik begrijp goed dat je niet kan wachten om te genieten van Glasvezel, ik had dit graag zo snel mogelijk voor je geregeld. 

Echter zijn wij echt afhankelijk van de netwerkbeheerder, in dit geval ODF, voor het afronden van de werkzaamheden.  De duur van de afronding hiervan kan per aansluiting verschillen, afhankelijk van verschillende factoren. Ik durf daarom niet met 100% zekerheid te zeggen of je sneller geholpen bent als je het abonnement opzegt en opnieuw aanvraagt. Mocht je dit toch willen doen, help ik je daar uiteraard graag mee! 

Als er iets anders is wat ik voor je kan doen, laat het mij dan weten. Ik doe het graag! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Bas_Schipholt 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik begrijp goed dat je niet kan wachten om te genieten van Glasvezel, ik had dit graag zo snel mogelijk voor je geregeld. 

Echter zijn wij echt afhankelijk van de netwerkbeheerder, in dit geval ODF, voor het afronden van de werkzaamheden.  De duur van de afronding hiervan kan per aansluiting verschillen, afhankelijk van verschillende factoren. Ik durf daarom niet met 100% zekerheid te zeggen of je sneller geholpen bent als je het abonnement opzegt en opnieuw aanvraagt. Mocht je dit toch willen doen, help ik je daar uiteraard graag mee! 

Als er iets anders is wat ik voor je kan doen, laat het mij dan weten. Ik doe het graag! 

Reageer