Aansluiting in huis

  • 20 January 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Ik heb al in juni een glasvezel abonnement aangevraagd, omdat ze bezig waren met de hele buurt (Betondorp, Amsterdam) van glasvezel te voorzien. Inmiddels ligt de kabel al een aantal maanden in de grond, en heb ik een paar keer een brief gekregen dat er in de komende maanden een afsprak voor een monteur zou komen. De laatste inschatting was november/december, maar die deadline is al weer verstreken. Is er iets meer informatie over de aanleg in de wijk Betondorp in Amsterdam?

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Ha @Erik732, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik hetzelfde wat jij ziet. Namelijk, januari - februari. Ik heb daarom besloten om dit door te zetten naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken en opbellen met een status-update. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken kunnen krijgen dan spreken ze altijd een voicemail in. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Ha @Erik732, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik hetzelfde wat jij ziet. Namelijk, januari - februari. Ik heb daarom besloten om dit door te zetten naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken en opbellen met een status-update. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken kunnen krijgen dan spreken ze altijd een voicemail in. 

Reageer