aansluiting niet werkend achtergelaten

  • 3 April 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Vandaag was de dag dat alles geïnstalleerd zou worden.

de afspraak was bevestigd met een sms en om 8:45 zou monteur er zijn. Met een uur speling. Om 9:40 bericht dat monteur er rond 12 is.nou die was er en het feest zou beginnen.

alles aangesloten maar helaas, er ging een lampje (LOS) rood knipperen op Huawei kastje.

monteur heeft storingsdienst gebeld en beloofd dat er binnen 4 uur spoed dienst zou zijn.

4 uur later gebeld naar Odido. Bleek slechte belofte te zijn dat er binnen 4 uur iemand zou zijn. Het kan paar dagen duren blijkbaar.

ondertussen werkt niets dus! Wat een slecht begin van dit abonnement!

hopen dat dit snel opgelost is!

 

Teresa van Odido 27 dagen geleden

Welkom bij Odido en op onze Community! @Wesley2004 

Mijn excuses, dit is niet hoe wij een oplevering voor ogen hebben. Ik kijk graag met je mee hoe het er voor staat

Gelukkig zie ik dat dit inmiddels is opgelost en dat de verbinding is hersteld, super fijn! 😀 

Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aanlopen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om te helpen! 

 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom bij Odido en op onze Community! @Wesley2004 

Mijn excuses, dit is niet hoe wij een oplevering voor ogen hebben. Ik kijk graag met je mee hoe het er voor staat

Gelukkig zie ik dat dit inmiddels is opgelost en dat de verbinding is hersteld, super fijn! 😀 

Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aanlopen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om te helpen! 

 

 

Hoi, klopt na lang aan de lijn zitten met diverse medewerkers heb ik echt dringend met glas provider gesproken en aangegeven dat ze langs moesten komen.  Paar minuten laten was er iemand.

bleek in wijk centrale te zitten. Alles draait nu idd gelukkig. Hopelijk geen problemen meer nu!

Reputatie 6
Badge +2

@Wesley2004 Dank je wel voor je terugkoppeling, superfijn dat we het toch zo snel hebben kunnen oplossen. Ik zou zeggen, geniet er van! 😀

Reageer