Aansluiting op Glasvezel Ridderkekr

  • 30 October 2023
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Op dinsdag 8 februari 2022 ben ik een T-Mobile Thuis overeenkomst aangegaan met T-Mobile, omdat ik dan aangesloten zou worden op het glasvezelnet.

Nadat de glasvezelkabel is aangelegd, heb ik ondanks herhaalde pogingen vanwege T-Mobile nog geen werkend glasvezel, omdat er elke keer bleek dat er geen “signaal op stond”.

Na een verzoek van ODIDO heb ik een afspraak gemaakt om de aansluiting te activeren. De monteur die agelopen zaterdag 28 oktober bij mij langskwam vertelde mij, dat bij mij in huis alles op orde is. Probleem is dat er nog steeds geen signaal op staat!

Hoelang gaast dit nog duren? Is het misschien beter om na anderhalf jaar deze overeenkomst die nog niet is geconsumeerd te ontbinden? En uiteraard ben ik dan niet gehouden aan het gestelde in de paragraaf "Duur en beëindiging”.

 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @joost.knoop, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur van Guidion een ticket heeft aangemaakt voor onze techneuten. Zij gaan het nu voor je onderzoeken en als het moet de onderaannemer voor je aansturen. Hopelijk wordt het snel opgelost zodat jij zo snel mogelijk kan genieten van ons glasvezelnetwerk. Wordt vervolgd! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge

Binnen 2 weken na activatie kun je ontbinden. Wacht even tot een moderator kan reageren en ODF (de glasleverancier hier in Ridderkerk) aanspreken. die kunnen een monteur namens ODF laten controleren wat er aan de hand is. Ik had vorig jaar een soortgelijk probleem: het bleek dat ODF de glasvezel aan de verkeerde kant van hun kastje hadden gemonteerd. Maar er kan ook iets in de POP van ODF verkeerd zitten.

Nogmaals: wacht even op een moderator...

Reputatie 7
Badge +9

Hi @joost.knoop, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur van Guidion een ticket heeft aangemaakt voor onze techneuten. Zij gaan het nu voor je onderzoeken en als het moet de onderaannemer voor je aansturen. Hopelijk wordt het snel opgelost zodat jij zo snel mogelijk kan genieten van ons glasvezelnetwerk. Wordt vervolgd! 

Reageer