Aanvraag glasvezel en bestelling opzeggen ?

  • 18 November 2023
  • 15 reacties
  • 195 Bekeken

Hoe kan je de aanvraag en bestelling opzeggen?

Er zijn al 2 monteurs geweest van Odido ook al van kpn (ivm glasvezel).

Nog steeds lukt het ze niet om het te regelen. al maanden bezig nu.

ergste is dat er niet eens communicatie van Odido is en je zelf moet gaan vragen.

Inmiddels vind ik het te lang duren en is het wan beleid omdat er geen reacties komen en dus geen service geleverd wordt en ik ook niet weet of dat wel gaat lukken.

Van mij mag je de ongebruikte materialen wel gewoon weer hebben en betaal ik liever meer voor een werkend product met service dan dat ik moet blijven bellen en vragen.

 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @davy broeren, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er geen licht geconstateerd is op de lijn. Ik heb het voor je doorgezet naar de juiste afdeling. Zij zullen je ook gaan opbellen en een update geven over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze een voicemail in! 

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @davy broeren 

Dus het internet heeft nooit gewerkt? Wat gaven de monteurs aan als probleem?

Je hebt tot 14 dagen nadat er werkend internet is de tijd om te annuleren? Staat je klantnummer in je community profiel?

Dat klopt,

ik heb nog geen internet gehad van Odido werkend. Hangt een kastje daar knippert een lampje en ze komen niet verder blijkbaar.

 

heb net me klantnummer gevonden en zal die toevoegen..

Reputatie 7
Badge +15

@davy broeren 

Connection/PON dat knippert of is het het LOS lampje?

Het is het Pon lampje inderdaad wat knippert.

Is ook een monteur apart voor geweest. Hebben opnieuw gelast en met een lamp check gedaan.

Maar alsnog blijft het knipperen..

Reputatie 7
Badge +15

@davy broeren 

Dan is er wellicht een kruising in de wijkcenrrale of de ONT is niet correct geregistreerd, er is wel een glasvezel signaal.

Een moderator zou het 2de kunnen controleren voor je.

Ik geloof wel wat u zegt. Maar mag aannemen dat de monteur dan weet wat te doen en Odido minimaal kan reageren en contact op kan nemen. Dat hebben ze tot nu niet eens gedaan. Ook al hebben ze de werkbon al weken geleden ontvangen waar op vermeld staat dat het niet werkt.

Tot nu moet ik alle moeite doen richting Odido en denken ze daar dat ze de enigste met internet zijn lijkt wel, had verwacht dat ze wel graag nieuwe klanten hadden maar daar heb ik me in vergist.

@Waqqas  wel al  bedankt voor het mee denken en het reageren..

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @davy broeren, geen zorgen! Wij staan voor je klaar en helpen je graag verder. Mijn collega @Tommie van Odido kan morgen controleren of je ONT correct geregistreerd staat. Mocht je toch willen annuleren, wil ik je vragen hem je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunt sturen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +9

Hi @davy broeren, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er geen licht geconstateerd is op de lijn. Ik heb het voor je doorgezet naar de juiste afdeling. Zij zullen je ook gaan opbellen en een update geven over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze een voicemail in! 

er is al twee dagen geen internet, wordt het probleem opgelost? Nijmegen?

Het rode internetlampje op de router brandt
Reputatie 5
Badge +4

Hi @Dawid12118, de problemen in Nijmegen zijn bekend bij ons en we zijn ermee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je kan de status hiervan in de gaten houden in het volgende topic: 

 

hoe lang zullen de problemen duren?

@Tommie van Odido vandaag ben ik gebeld,moet weer wachten tot netwerk beheerder afspraak maakt. Maar deze is al een keer geweest en had opnieuw kabel gelast .licht gestuurd en gecontroleerd volgens deze monteurs was het goed... heb er nog geen vertrouwen in zeg maar

update, 

 

volgens netwerkbeheerder zou het gewoon goed moeten zijn. Zegt dat er gewoon licht door komt en het onzin is. Vervolgens monteur odido na aantal dagen gekomen .komt en kijkt ziet al direct is geen internet.

volgende probleem wat erbij komt is dat ik mail ontvang dat ik zelf moet gaan opzeggen bij huidige provider ivm lange looptijd. Maar dit ligt dus niet aan ons. 5 x inmiddels monteur geweest en nu nog steeds geen glasvezel werkend.

had met opzeg service. Nu wordt het weer afwachten en dan mag ik zelf weer contact op gaan nemen vermoedelijk..

wordt wel beetje vervelend inmiddels. laat dan beide partijen tegelijk komen en kunnen de heren met verstand zelf kijken en discussie voeren.

 

als er update komt zet ik die weer hier

Reputatie 7
Badge +9

Hey @davy broeren, bedankt voor de update. Ik zie inderdaad dat er opnieuw geen licht geconstateerd is door de monteur van Guidion. Hij heeft het ticket opnieuw doorgezet. Wil je ons alsjeblieft op de hoogte houden? Alvast bedankt! 

Reageer