Abonnement koppelen lukt niet

  • 17 December 2022
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

ik heb nieuwe internet aansluiting glasvezel en dsl abonament is opgezegd maar de nieuwe thuis internet ik kan niet toevoegen in my tmobile als probieren toevoegen dan komt zo bericht “Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker”

en op dit adres heb ik een thuis internet en 2 mobiel alles is op mijn naam en zelde adres 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dawid Szymanek, welkom op de Community! 🙋‍♂️🎈

Kun je een screenshot plakken van de foutmelding in dit topic, alsjeblieft? Ik heb het idee dat het iets te maken heeft met het cachen van een oude pagina in de My-omgeving en wil dat graag testen.

Zou je ook meteen de cookies willen verwijderen en de cache willen legen in jouw browser? Hoe je dat kunt uitvoeren, zie je hieronder:

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer .
  3. Klik op Meer hulpprogramma's. Browsegegevens wissen.
  4. Kies bovenaan een periode. ...
  5. Klik op de selectievakjes naast 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
  6. Klik op Gegevens wissen.

Bron: Cachegeheugen en cookies wissen - Computer - Google-account Help

Hier is de foto en weet ik niet precies hoe is zo maar toen ik keertje gwbeld over de glasvezel en zo dan een vrouw zei teggen mijn als de glasvezel is als noeuwe klant nr aanngevraagd mischieen drm is ook probleem 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Dawid Szymanek, fijn dat je hier een screenshot van kon posten, dit is zeker op te lossen! Ik wilde met je mee gaan puzzelen aan de oplossing alleen heb je enkel je oude T-Mobile voor thuis abonnement gekoppeld aan jouw Community account. Zou je mij daarom in een privébericht van de volgende gegevens kunnen voorzien zodat ik bij je nieuwe abonnement kan komen:

  • Postcode en huisnummer van je nieuwe adres.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Hiermee kan ik snel meer voor je betekenen!

Reageer