-
-
is een Master Poster
-
10 reacties
Goedendag,
Wij stappen binnenkort over naar Odido volgende maand..
Echter lukt het niet om de Odido app te activeren, in de mail staat dat je de status kan volgen via de app, en als je een abonnement wilt toevoegen, dan krijg je dus een mailtje met daarin een code, maar zodra je die code invoert dan geeft hij een fout, probeer het later opnieuw.
Moet ik misschien langer wachten, of dient dit handmatig door Odido geactiveerd te worden?
Groet Harmen
Hi @Harmen1993, welkom op onze Community en bij Odido!
Ik help je graag met het activeren van jouw Mijn Odido. Er zijn een aantal punten waar je op moet letten, voeg je je nieuwe abonnement toevallig toe aan een bestaand account? Let er dan op dat de voorletters, voornaam, achternaam, geboortedatum en adres overeenkomen. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Als je dit niet kunt vinden dan kun je bij je klantnummer in je profiel je postcode en huisnummer neerzetten. Dan kan ik je abonnement omhoog halen en kijken waar het misgaat. Alvast bedankt.
Bekijk origineel