Activeren Odido account Internet + TV

  • 18 February 2024
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

Goedendag,

Wij stappen binnenkort over naar Odido volgende maand..

Echter lukt het niet om de Odido app te activeren, in de mail staat dat je de status kan volgen via de app, en als je een abonnement wilt toevoegen, dan krijg je dus een mailtje met daarin een code, maar zodra je die code invoert dan geeft hij een fout, probeer het later opnieuw.

Moet ik misschien langer wachten, of dient dit handmatig door Odido geactiveerd te worden?

Groet Harmen

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @Harmen1993, welkom op onze Community en bij Odido!

Ik help je graag met het activeren van jouw Mijn Odido. Er zijn een aantal punten waar je op moet letten, voeg je je nieuwe abonnement toevallig toe aan een bestaand account? Let er dan op dat de voorletters, voornaam, achternaam, geboortedatum en adres overeenkomen. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Als je dit niet kunt vinden dan kun je bij je klantnummer in je profiel je postcode en huisnummer neerzetten. Dan kan ik je abonnement omhoog halen en kijken waar het misgaat. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Harmen1993, welkom op onze Community en bij Odido!

Ik help je graag met het activeren van jouw Mijn Odido. Er zijn een aantal punten waar je op moet letten, voeg je je nieuwe abonnement toevallig toe aan een bestaand account? Let er dan op dat de voorletters, voornaam, achternaam, geboortedatum en adres overeenkomen. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Als je dit niet kunt vinden dan kun je bij je klantnummer in je profiel je postcode en huisnummer neerzetten. Dan kan ik je abonnement omhoog halen en kijken waar het misgaat. Alvast bedankt.

Hoi Tommie,

Dankjewel!

Dat kan kloppen, de abonnementshouder is namelijk mijn vader, en hij gebruikt een ander mailadres. Ik heb voor mijn ouders dit abonnement afgesloten. Wel heb ik het klantnummer gevonden, deze zal ik als je dit leest al hebben toegevoegd aan Mijn Odido communityaccount.

 

Groet

Harmen

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor het toevoegen van het klantnummer @Harmen1993. Zou je toevallig ook het telefoonnummer naast het klantnummer willen zetten? Ik kan namelijk geen 06 vinden waar je het abonnement aan wilt koppelen. Dan kan ik onderzoeken waar het misgaat. Alvast bedankt! 

Bedankt voor het toevoegen van het klantnummer @Harmen1993. Zou je toevallig ook het telefoonnummer naast het klantnummer willen zetten? Ik kan namelijk geen 06 vinden waar je het abonnement aan wilt koppelen. Dan kan ik onderzoeken waar het misgaat. Alvast bedankt! 

 

Geen probleem @Tommie van Odido 

Ik heb het telefoonnummer achter het klantnummer gezet 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Harmen1993, ik heb de oorzaak van het probleem gevonden! Om de abonnementen aan elkaar te kunnen koppelen, dienen de namen precies gelijk te staan. In dit geval stonden bij het Internet abonnement niet alle voorletters vermeld. Dit heb ik aangepast en de namen staan nu helemaal gelijk. Zou je het koppelen opnieuw willen proberen? Dit zou nu goed moeten gaan! 

Hi @Nora van Odido 

Het is inderdaad gelukt, dankjewel.

Ik heb het abonnement toegevoegd aan mijn vaders account!

 

Groet

Harmen 

Reageer