Beantwoord

Adres retour zenden

  • 9 November 2023
  • 9 reacties
  • 319 Bekeken

Reputatie 3

Goedendag,

Nieuwe modem en Wifi-punt gekregen, naar welk adres kan ik de oude apparatuur terug sturen.

Fishermann.

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 November 2023, 15:36

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Fishermann 

In dit topic staan de instructies om je apparatuur retour te sturen :

https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

Reputatie 3

Hoi, 

Las dit bericht.Via e-mail hebben we je een QR code/label gestuurd.

Is het mogelijk om het nogmaals te versturen.

Fishermann.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Fishermann 

Alles inpakken en een briefje erbij met je gegevens, afgeven bij een DHL punt en aangeven dat hij naar Odido moet is ook voldoende.

Je kan ook even wachten tot morgen en misschien dat een moderator hem nogmaals kan versturen indien je de mail niet meer hebt.

Wat is het retour adres? Zo’n simpele vraag maar nergens van de moderators een fatsoenlijk antwoord beschikbaar. De link in de mail werkt niet en vage instructies met breng je apparaat maar naar een DHL punt spreekt ook van weinig vertrouwen uit. Gewoon adres geven zodat retour geregeld kan worden en iedereen van de moderators een 5 sterren review kan krijgen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @RubbenPohlert  Alles staat in de community van Odido bewaar je afgifte bonnetje goed!

 

Succes! 

Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido internet +TV
Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.

Hallo @RubbenPohlert  Alles staat in de community van Odido bewaar je afgifte bonnetje goed!

Succes! 

Volgens mij wordt mijn post niet goed gelezen! De link voor de qr code werkt niet in de mail!! Dus geen label!! In de community wordt brengen naar DHL geroepen maar heb geen label!!!!!

Reputatie 7
Badge +14

@RubbenPohlert

Doe een briefje in een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens en klantnummer Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido Thuis. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.

Hallo @RubbenPohlert  Alles staat in de community van Odido bewaar je afgifte bonnetje goed!

Succes! 

Volgens mij wordt mijn post niet goed gelezen! De link voor de qr code werkt niet in de mail!! Dus geen label!! In de community wordt brengen naar DHL geroepen maar heb geen label!!!!!

Verder lees ik verschillende berichten dat de DHL points ze niet aannemen en of de verwerking van de retour apparaat wordt niet goed opgevolgd. Dus graag een mail met een werkbare qr link of duidelijkheid inzake retour adres. 

Reputatie 7
Badge +14

@RubbenPohlert Het is helemaal aan jou wat te doen. 
Hoe stuur ik apparatuur terug

Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?

Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.

 

Reageer