Afgesloten voor het weekend

  • 11 February 2022
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Vandaag is bij mij de Guidion monteur langs geweest om bij mij een nieuw modem te monteren ivm een internetupgrade van 100 naar gigabit netwerk.

Alles is netjes gemonteerd alleen was de conclusie om 15:30 s’middags;

Migratie.
Quantity
Serial Number
Modem geïnstalleerd.
Omvormer geplaatst in de mk.
Geen licht.
Contact gehad met met t mobile backoffice. Doorgezet osm.

De man die de monteur belde zei dat binnen 3 uur het probleem zou zijn opgelost, maar ik moest wel thuisblijven, dus dan de boodschappen morgen maar doen..

Het is 23:00 s’avonds, geen monteur gezien, nog steeds geen verbinding en een weekend zonder internet en televisie.

Ik heb de helpdesk gebeld, maar na een half uur bellen is de conclusie.. jammer joh maar this is it!

Voor de makkelijkheid is het oude signaal alvast uitgezet, dat kan dan blijkbaar wel snel, dus het oude modem er weer tussen heeft geen nut.

Nou is mijn vraag, wanneer wordt er wel een signaal op mijn connectie gezet ?

Ik heb geen zin om weer uren in de wacht te staan Maandag om te vragen of ik aub na 8 jaar klant te zijn geweest weer een signaal mag krijgen!


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pvs1977 

Een upgrade naar 1000 Mbps op ODF? De monteur gaat dan ook naar de PoP om je verbinding om te zetten naar het eigen netwerk dus er zou dan ook signaal moeten zijn.

Je hebt nu een witte Huawei mediaconverter in de meterkast met een rode LOS LED?

Een upgrade naar 1000 Mbps en is WBA, via Reggefiber/KPN.

Monteur kon zelf niet in de centrale, moet een ander voor komen.

Snap ook niet zo erg waarom dat 100 Mbps signaal zonodig gelijk eraf moet, laat dat even overlappen, dan kon ik tenminste nog televisie kijken…

Reputatie 7

Hoi @pvs1977 ,

Thanks voor je reactie! Volgens mij heb ik je al even mogen spreken via Facebook. Ik wil graag een kijkje nemen achter de schermen. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan hier of op Facebook. Daarmee heb ik toegang tot je account en kan ik je verder helpen. Ik hoor het graag! 

Je hebt een prive bericht.

Reputatie 7

Hoi @pvs1977,

Thanks voor je bericht! Met de gegevens heb ik direct gecheckt wat er nu moet gebeuren. Ik zie dat daarbij de Guidion monteur direct al de netwerkbeheerder heeft ingelicht en dat er een ticket is aangemaakt bij Reggefiber om dit probleem direct op te lossen. Deze is geaccepteerd en er zal zo snel mogelijk een monteur worden aangestuurd. Hou daarbij goed de telefoon in de gaten, er kan anoniem gebeld worden om eventueel een afspraak te maken. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk weer gebruik wilt maken van je verbinding, ook wij willen dit. Het is daarbij nodig dat de netwerkbeheerder de verbinding herstelt, omdat het probleem buitenshuis is aangetroffen. Ik durf hier geen vaste tijd aan te prikken, maar wanneer het probleem bij de netwerkbeheerder is aangemeld, merk ik vaak dat de situatie in een versnelling terecht komt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten in het topic.