Beantwoord

afsfandsbediening

  • 27 November 2023
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste leden,

mijn zoontje heeft de Odido afstandsbediening helaas vernield. Daarom heb ik telefonisch een nieuwe bestelt. Helaas is deze volgens Odido al 2x geleverd. Wat niet het geval is , althans bij mij niet.

 

heb ook geen note ontvangen van post nl “ met er hebben u gemist , of u was niet thuis “

Nogmaals gebeld met Odido en die gaven mij het order nr van het afstandsbediening en dat ik post nl even bel , die zouden meer weten. Na een half uur wachten zei meneer van post nl dat ze zonder een track en tracé niets kunnen.

 

dit is zo frustrerend.

icon

Beste antwoord door Sinan23 28 November 2023, 13:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sinan23, welkom op onze Community!

Dat verloopt niet helemaal zoals het zou moeten. De afstandsbediening komt door de brievenbus, je hoeft dus niet thuis te zijn om deze in ontvangst te nemen. Ik zie inderdaad dat de afstandsbediening twee keer bezorgd is op 24-11-2023 08:14 en 26-11-2023 16:14. Kan het zijn dat het pakketje bij de buren terrecht gekomen is? De derde afstandsbediening komt er nu aan, weet je zeker of je adres goed in het systeem staat? 

Dag Tommie 

 

ja heb nogmaals mijn adres doorgeven en het klopt gewoon. Had ook gevraagd of ik het niet ergens kan ophalen , of dat de bezorger het aflevert bij een post NL ophaalpunt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sinan23, oke dan wachten we de nieuwe zending af. Anders denk ik toch dat het niet goed gaat bij je toevoeging. Ik neem aan dat 80 jouw huisnummer toevoeging is en niet het huisnummer of wel?

Inmiddels opgelost , de derde zending is aangekomen. Bedankt 

Reageer