Beantwoord

Afspraak aansluiten glasvezel

  • 25 October 2019
  • 27 reacties
  • 894 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 1

En weer een update. (Ondanks dat ik het idee heb dat T-Mobile echt nergens te bekennen is hier...)

Morgen zou alles afgerond moeten zijn. De praktijk is dat we exact 0,0 voortgang geboekt hebben. Er is taal nog teken ontvangen vanuit KPN, T-Mobile of Guidion.

Ik begin me steeds meer af te vragen of deze aansluiting gerealiseerd gaat worden.

Tot nu toe is geen enkele belofte nagekomen. Nu maar hopen dat het Ziggo signaal daadwerkelijk actief blijft. Zelf gaan we geen initiatief meer nemen en wachten de komende tijd af of er ooit nog iets gaat gebeuren.

Reputatie 1

Een update. Uiteraard is er tot het weekend helemaal niets gebeurd. Om maandagochtend opnieuw contact opgenomen met de klantenservice: men ging het direct uitzoeken en dezelfde dag nog terugbellen. Niet dus. Zelf einde dag maar weer gebeld.

De eerste keer een medewerker gesproken die in ieder geval iets wilde uitzoeken. De zwarte piet werd geschoven naar KPN; men moest eerst iets vervangen in de meterkast. Waarom dat proces niet doorgelopen is, wist men niet.

Gesprek eindigde met de verwachting dat zowel KPN als Guidion deze week nog zouden langskomen… ik geloof daar helemaal niets van. We moeten dit zelf organiseren met die partijen. 

Reageer