Beantwoord

Afspraak aansluiten glasvezel

  • 25 October 2019
  • 27 reacties
  • 894 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 1

Een update. Uiteraard is er tot het weekend helemaal niets gebeurd. Om maandagochtend opnieuw contact opgenomen met de klantenservice: men ging het direct uitzoeken en dezelfde dag nog terugbellen. Niet dus. Zelf einde dag maar weer gebeld.

De eerste keer een medewerker gesproken die in ieder geval iets wilde uitzoeken. De zwarte piet werd geschoven naar KPN; men moest eerst iets vervangen in de meterkast. Waarom dat proces niet doorgelopen is, wist men niet.

Gesprek eindigde met de verwachting dat zowel KPN als Guidion deze week nog zouden langskomen… ik geloof daar helemaal niets van. We moeten dit zelf organiseren met die partijen. 

U bent niet de enigste waarbij alles misloopt.

het afschuiven naar andere partijen is zo goedkoop

het is eerder een miskoop om internet af te nemen van t-mobile denk ik als alles zo loopt.!


succes..!!!!

Reageer