Beantwoord

afstandsbediening nieuwste mediabox 2024 werkt niet naar behoren?

  • 31 January 2024
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 2

Al bij het installeren van de nieuwe mediabox kreeg ik een foutmelding over de update van de firmware van de afstandsbediening. Gebeld met de helpdesk en werd medegedeeld dat dit een bekend probleem was en dat ik de afstandsbediening niet moest ontkoppelen. Daarna weer gebeld met de helpdesk en toen werd mij geadviseerd de mediabox te resetten naar fabrieksinstellingen en de afstandsbediening te ontkoppelen? Na opnieuw opstarten en koppelen afstandsbediening download de nieuwe firmware voor afstandsbediening wel, echter een paar knoppen werken maar? Hoe krijg ik de afstandsbediening werkende?

icon

Beste antwoord door soepkip67 31 January 2024, 10:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Macksku ,

Welkom op de community.
Het klopt dat er nog wat issues zijn met bepaalde knoppen.
Heb hier een topic voor je met wat meer informatie over het gebruik en wat er nog aan verbeteringen aan zit te komen.
 

 

Reputatie 1

(Nieuwe 4K box met afstandbediening)

Hallo, sinds vandaag kan ik via mijn ODIDO afstandsbediening het volume niet meer regelen, ook de mute knop werkt niet meer. Als ik de knoppen indruk knippert het rode ledje van de TV-BOX wel.

De rest werkt zoals het hoort (behalve de Netflix en APPS knoppen, ook die doen het niet) Ik heb alle HDMI(ARC) settings nagelopen op mijn TV, zelfs een reset gedaan. Op de mediabox, onder HDMI-CEC staat alles aan. 

Ik heb een Samsung Q55 Smart TV met een Soundbar. (Ook zonder soundbar is het volume niet regelbaar)

 

Als het goed is , worden bijna elke week , nieuwe firmwares , uitgerolled.. Bij mij is juist deze issue verholpen

Reageer