Beantwoord

Aggressief overstapbeleid

  • 12 June 2023
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Ik heb al zeker 15 jaar mobiele abonnementen bij T-mobile. Werd vorige week gebeld met een aanbod om voor internet thuis over te stappen van KPN naar T-mobile voor een tientje minder dan ik nu betaal. Ik  zei dat ik dat eerst thuis zou moeten overleggen - ik was momenteel nog op zakenreis.

Direct daarna krijg ik meerdere mailtjes, “Welkom bij T-mobile thuis”, “Goed dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen”. Is er door T-mobile geprobeerd mijn huidige abonnement bij KPN op te zeggen: “Helaas is je aanvraag voor het opzeggen van je abonnement(en) door je huidige aanbieder niet geaccepteerd: de gegevens die je hebt doorgegeven kloppen niet...”. Meerdere smsjes en mailtjes dat ik binnen 3 werkdagen een afspraak met de monteur moet maken.

Ik heb donderdag gereageerd dat ik hier absoluut niet van gediend ben, en het voorstel niet eens meer in overweging neem na deze agressieve acties. Hier hoor ik verder niks op.

Vanochtend (maandag) krijg ik een mailtje “Je bestelling is onderweg! Je kunt je pakket volgen via deze link”.

Vreselijk. Ik denk er serieus over ook mijn mobiele abonnement elders te zoeken na deze acties.

Edit:
Als iemand van T-mobile dit leest, neem alstublieft contact op om deze hele overstap zo snel mogelijk te annuleren. Ik ga geen pakket aannemen.

icon

Beste antwoord door frosty30 12 June 2023, 13:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @frosty30, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Allereerst heb ik direct de order gecanceld. Het kan nog zijn dat er een installatie pakket geleverd wordt, deze kun je weigeren aan de deur of retour sturen naar ons. 

 

Dit komt jammer genoeg wel eens voor dat de sales medewerkers de order al in gang zetten, dit mag niet gebeuren! Excuses voor het ongemak. Ik zal dit doorgeven aan de juiste afdeling en hopelijk zal dit niet nog een keer gebeuren. Dit is namelijk absoluut geen nette manier om met klanten om te gaan. Nogmaals excuses voor deze onbetamelijke actie.

Hey @frosty30, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Allereerst heb ik direct de order gecanceld. Het kan nog zijn dat er een installatie pakket geleverd wordt, deze kun je weigeren aan de deur of retour sturen naar ons. 

 

Dit komt jammer genoeg wel eens voor dat de sales medewerkers de order al in gang zetten, dit mag niet gebeuren! Excuses voor het ongemak. Ik zal dit doorgeven aan de juiste afdeling en hopelijk zal dit niet nog een keer gebeuren. Dit is namelijk absoluut geen nette manier om met klanten om te gaan. Nogmaals excuses voor deze onbetamelijke actie.

 

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels ook tijdens de lunchpauze met beide klantenservices aan de lijn gepraat - om te zorgen dat mijn KPN abonnement inderdaad door kan blijven gaan, en om jullie door elkaar te schudden en me niets te sturen. Onbetamelijk is zacht uitgedrukt - ik vind het ronduit onbeschoft.

Uw medewerker van de klantenservice was ook begripvol, dit wordt erg gewaardeerd en trekt bij mij de angel er een beetje uit. Wel vervelend dat dit me nu werk oplevert om weer recht te trekken. Ik zal het pakket aan de deur weigeren, of indien mijn buren het accepteren terugbrengen naar een DHL punt.

Reputatie 7
Badge +9

@frosty30 daar ben ik het volledig met je mee eens. Dit mag simpelweg niet gebeuren. Nogmaals mijn excuses voor de desbetreffende collega die dit in werking gezet heeft!

Reageer