Bestelling geannuleerd, toch een pakket ontvangen, geen mogelijkheid om een retourlabel aan te maken.

  • 31 October 2023
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 1

Twee weken geleden is voor mij door een enthousiaste medewerker een bestelling aangemaakt voor een nieuwe modem. Echter had en heb ik die niet nodig en die bestelling heb ik telefonisch geannuleerd. 2 dagen later heb ik toch een pakket ontvangen en dat wil ik graag terugsturen. Volgens mij (en de medewerker van het DHL servicepunt) heb ik ik een retourlabel nodig maar ik kan nergens een duidelijke en correcte instructie vinden hoe die aan te maken is.

Dus: hoe maak ik een retourlabel aan. JVGL0622182446976199 was de DHL track & trace code als dat nuttige informatie is.

Cristien 6 maanden geleden

@pinovino  Wil je even in je account kijken.

  • Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?

    Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.

  • Hier lees je hoe je het  kan retourneren zonder retourlabel.

    Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.

    https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

     

    met vermelding van je klantnummer op en in de doos

    Odido voor thuis (Retouren) 

    Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk 

    Naar Mijn Odido
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@pinovino  Wil je even in je account kijken.

  • Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?

    Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.

  • Hier lees je hoe je het  kan retourneren zonder retourlabel.

    Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.

    https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

     

    met vermelding van je klantnummer op en in de doos

    Odido voor thuis (Retouren) 

    Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk 

    Naar Mijn Odido
Reputatie 1

Gisteren is een pakket via DHL verstuurd. Track & Trace nr. JVGLOTC0045427037

 

Reputatie 7
Badge +16

@pinovino Je hebt het nieuwere modem gecanceld omdat je deze niet nodig hebt: ik snap de geste en intentie van je constatering, maar houd er rekening mee dat mijn enthousiaste collega Tommie dit juist in gang had gezet om je modernere apparatuur te bieden. De Huawei HG659 zal volgend jaar sowieso vervangen moeten worden. Ik laat het voor nu gaan, maar zou willen verzoeken om dit bij een volgende keer te laten staan! 😉

Reputatie 1

@Jason van Odido Ik snap je reactie maar die is in dit geval niet van toepassing. De Huawei modem gebruik ik al een paar jaar niet meer omdat VOIP telefonie niet wilde werken met de Huawei. En de nieuwe modem van Odido doet dat ook niet begrijp ik uit reacties hier op het forum. Dat is de reden dat ik die terugstuur. Zie dit topic.

Reputatie 1

Ik heb een bevestiging gekregen dat de apparatuur ontvangen is. Topic kan gesloten worden. Hartelijk dank @CrisTien voor de hulp.

Reageer