-
-
is een Master Poster
-
13 reacties
Twee weken geleden is voor mij door een enthousiaste medewerker een bestelling aangemaakt voor een nieuwe modem. Echter had en heb ik die niet nodig en die bestelling heb ik telefonisch geannuleerd. 2 dagen later heb ik toch een pakket ontvangen en dat wil ik graag terugsturen. Volgens mij (en de medewerker van het DHL servicepunt) heb ik ik een retourlabel nodig maar ik kan nergens een duidelijke en correcte instructie vinden hoe die aan te maken is.
Dus: hoe maak ik een retourlabel aan. JVGL0622182446976199 was de DHL track & trace code als dat nuttige informatie is.
@pinovino Wil je even in je account kijken.
-
Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?
Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.
-
Hier lees je hoe je het kan retourneren zonder retourlabel.
Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.
https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117
met vermelding van je klantnummer op en in de doos
Odido voor thuis (Retouren) Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk
Naar Mijn Odido
Bekijk origineel