boete voor niet terugsturen oude modem. terwijl nieuwe modem nog niet werkt

  • 28 January 2024
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb een boete van 75 euro gekregen omdat ik mijn oude dsl modem nog niet heb teruggestuurd. Dit moest omdat ik een nieuw glasvezel abonnement heb afgesloten bij odido. Apparatuur hiervoor is geleverd maar geen installatiedatum bekend nog. Graag hoor ik hoe dit wordt opgelost

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @blankersroel 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Geen zorgen, je kunt gewoon nog gebruik maken van het oude modem! De e-mail die je hebt ontvangen, wordt automatisch getriggerd door het systeem als er oude apparatuur terug moet worden gestuurd. Jouw situatie is natuurlijk compleet anders, je hoeft het modem pas terug te sturen als jouw Glasvezelaansluiting helemaal gereed is. 

Over een ‘boete’ hoef je je geen zorgen te maken, ik heb er gelijk voor gezorgd dat deze niet in rekening wordt gebracht. Je mag de e-mail dus als niet verzonden beschouwen. 

Ik heb gelijk gevraagd aan onze Fiber afdeling of zij contact met jou op willen nemen over de planning. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @blankersroel 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Geen zorgen, je kunt gewoon nog gebruik maken van het oude modem! De e-mail die je hebt ontvangen, wordt automatisch getriggerd door het systeem als er oude apparatuur terug moet worden gestuurd. Jouw situatie is natuurlijk compleet anders, je hoeft het modem pas terug te sturen als jouw Glasvezelaansluiting helemaal gereed is. 

Over een ‘boete’ hoef je je geen zorgen te maken, ik heb er gelijk voor gezorgd dat deze niet in rekening wordt gebracht. Je mag de e-mail dus als niet verzonden beschouwen. 

Ik heb gelijk gevraagd aan onze Fiber afdeling of zij contact met jou op willen nemen over de planning. 

Dankjewel voor de zorg, erg fijn dat het zo snel opgelost is. Ik hoor graag van ze over een installatie datum

Hi, inmiddels 3 weken verder en nog niks gehoord. Hoe staat het ermee? Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +9

Hey @blankersroel, ik ben voor je gaan kijken en zie een installatie datum van vandaag in het systeem staan. Is er toevallig contact met je opgenomen hierover? 

Bij mij staat er nog niks over een installatiedatum en er is ook geen contact geweest met mij over een installatiedatum

Reputatie 7
Badge +9

Dit gaat over de patch installatie in de wijkcentrale @blankersroel. Dan kan het kloppen dat je geen bericht gehad hebt. Zodra dit afgerond is dan wordt er een seintje aan Guidion gegeven om de huis installatie te voltooien! Ik gok dat dit niet lang meer zal duren. 

Reageer